Hej alle unge helte på Amino Jeg vælger at poste tråden her da det tilbud helst skal ramme folk i vores alder. Tilbuddet gælder for mobildiskotek og skal primært ramme unge i alderen 15-20år ! Du kan læse mere om tilbuddet her: http://www.facebook.com/note.php?saved&¬e_id=282295625137557&id=172291689471285 Er besparelsen stor nok? Mangler der information? Er det forvirrende? Hvad kan jeg gøre bedre så flere folk ser det? - Alt feedback modtages. |
Hej Rasmus,
Tilbuddet er som sådan fint nok, men det er ikke særlig gennemskueligt.
jeg synes godt man kunne formulerer det lidt bedre og selvfølgelig tjekke for stavefejl mm.
F.eks:
KÆMPE TILBUD:
Mobildiskotek FLashzone tilbyder 5 timers CRAZY PARTY.
Vi spiller til DIN fest i 5 fede timer, du vælger selv starttidspunktet vi slutter dog senest kl. 01:00.
Det er muligt at købe ekstra spille timer for kun 199 kr. hvis du bestiller dette inden festens start.
Her sparer du 20% per ekstra time.*
Er festen SÅ fed, at du ønsker at vi bliver og spiller lidt længere, kan dette, købes i løbet af festen. Dette koster 299 kr. per ekstra time - Her sparer du 40%**
Priseksempel:
En fest fra 20.00 - 03.00 koster 2398,-
du sparer derfor ~20%
*Note før kl. 03.00 vil prisen være 250,- per ekstra time.
** Note efter kl 03.00 vil prisen være 500,- per ekstra time.
Når du vil benytte dig af dette tilbud skriver de en mail diskotekflashzone@gmail.com hvori du forklarer lidt om festen - Dato, sted, hvor mange gæster osv. du skal også huske at skrive i mailen "JEGVILGÅAMOK" så vi ved du benytter dig af dette tilbud!