Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg overvejer Amino Plus - Er det pengene værd?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at blive plus medlem...

Jeg har naturligvis læst mig frem til hvad der er af fordele ved at blive plus medlem, men er der nogle aminoer som kan fortælle mig om de synes det er pengene værd, eller nogen som ikke synes det er pengene værd? 

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tjente mit årsabonnement hjem på en dag ved at have nedenstående banner i min profil.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:24

• Signatur med flere links
  • Mulighed for at lave " Et godt tilbud "
  • Du modtager gode tilbud på mail
  • Mulighed for at se de gode iværksætter interviews kvit og frit
  • Skaber en vis troværdighed på Amino.dk

Ja mulighederne er mange og der er flere... Men vigtist af alt, - du støtter andre  danske iværksættere økonomisk..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:28

Hej Roal,

Jeg kan varmt anbefale dig et Amino Plus medlemsskab.

Der er masser af muligheder for at få den årlige betaling af medlemsskab så rigeligt tjent hjem, mange gange.

Jeg har være Plus i et par år nu, og det har været en stor gevinst.

Der er mulighed for at byde hurtigere på Amino Freelancer, og som aktiv deltager i debatten er der en betydelig værdi i det signaturbanner, som du kan sætte i bundenden af dine indlæg.

Det er så absolut pengene værd.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39

Hej!

- Det er helt klart pengene værd, det viser seriøsitet og så er der jo alle de fordele, som du allerede har læst dig til. :-)

I mine øjne så er Amino Plus meget mere værd end hvad det koster ;-) Gi' den gas! 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Der sikkert ingen som tør sige noget negativt :)

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 12:50

LinkCentralen.dk:

Det er meget svært at sige noget negativt om noget der kun giver fordele. Altså det koster penge, hvilket man vel kan brokke sig lidt over, men udover det er jo bare en bonusordning. 

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 13:13
Vi har tjent pengene hjem mange gange. Amino Plus er alle pengene værd.
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 14:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LinkCentralen.dk:

Selvfølgelig er der det!

For 699 kr. kan du få et medlemskab af FDM inkl. bugseringshjælp dvs. at du kan få juridisk hjælp hvis du bliver snydt i en bilhandel eller på værkstedet, og du kan komme hjem hvis din bil går i stå på Lars Tyndskids mark.

For den dobbelte pris kan du smide et flot banner i din signatur og udråde dig til ekspert i hvad som helst, og da de kunder du måtte få ikke ved bedre, kan du endda være heldig at slippe godt fra det. :) 

Men det er slet ikke det det handler om!

Amino Plus er for dig der kan se en fordel i at have et netværk af andre iværksættere, på et tidspunkt i din iværksætterkarriere hvor du ikke har så meget andet at byde ind med. Med din Plussignatur (og udgiften til den) laver du et tilhørsforhold til din iværksætterlyst som kan holde dig op på din idé. Du bliver nødt til at stramme ballerne på din hjemmeside eller at holde din blog opdateret, og du må diciplinere dig og byde ind med relevante indlæg fordi du nu også repræsenterer dit firma via din signatur.

Om det så kan betale sig i kroner og øre er nok meget forskelligt, - men om man ligefrem skal betale for at Amino kan eksistere afhænger jo af sindelag. Selv har jeg været Plusmedlem i et år , men da det ikke er blevet bedre på de få områder jeg benytter, så sender jeg ikke flere penge til Amino lige så lidt som jeg ville sende penge til hr. Møller fordi at han gider have en Netto i nærheden af mig.

Iværksætteri er i bund grund et egoistisk projekt. Om det er udlevelsen af en drøm eller drømmen om at tjene mange penge, så bunder det i den enkelte person. Det gør forskellen på succes og fiasko også. Der er nogen der har tjent mange på at lave en sten til et kæledyr, - og i virkeligheden er det nemlig også sådan at en idé kun noget værd når den bliver udført af den rette.

Så sidder du med en idé om at AminoPlus er noget for dig, - så vil det være noget for dig, hvis du forstår at udnytte det.  Ellers ikke. Det kommer jo ikke af sig selv.

Så selvom de fleste der vil skrive om AminoPlus vil høre til blandt de positive, så er netop valgmuligheden mellem at kunne deltage som alm. medlem og Plusmedlem årsagen til at der ikke er noget negativt at skrive om Amino Plus.

Ikke at nogen ikke tør skrive noget negativt! 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:51

For nogle - bla. mig :) er det også et spg. om at støtte op, og en slags " tak for hjælpen" til utrolig mange spørgsmål jeg har fået svar på gennem tiden ( puha .. det lyder næsten lidt helligt..), men det er det ikke.

At det har betalt sig ind mange gange også for mig, er jeg ikke i tvivl om.

Sidst men ikke mindst er det "en dråbe i havet" af annoncekroner jeg smider hvert år på forskellige områder.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)