Der sikkert ingen som tør sige noget negativt :)
Selvfølgelig er der det!
For 699 kr. kan du få et medlemskab af FDM inkl. bugseringshjælp dvs. at du kan få juridisk hjælp hvis du bliver snydt i en bilhandel eller på værkstedet, og du kan komme hjem hvis din bil går i stå på Lars Tyndskids mark.
For den dobbelte pris kan du smide et flot banner i din signatur og udråde dig til ekspert i hvad som helst, og da de kunder du måtte få ikke ved bedre, kan du endda være heldig at slippe godt fra det. :)
Men det er slet ikke det det handler om!
Amino Plus er for dig der kan se en fordel i at have et netværk af andre iværksættere, på et tidspunkt i din iværksætterkarriere hvor du ikke har så meget andet at byde ind med. Med din Plussignatur (og udgiften til den) laver du et tilhørsforhold til din iværksætterlyst som kan holde dig op på din idé. Du bliver nødt til at stramme ballerne på din hjemmeside eller at holde din blog opdateret, og du må diciplinere dig og byde ind med relevante indlæg fordi du nu også repræsenterer dit firma via din signatur.
Om det så kan betale sig i kroner og øre er nok meget forskelligt, - men om man ligefrem skal betale for at Amino kan eksistere afhænger jo af sindelag. Selv har jeg været Plusmedlem i et år , men da det ikke er blevet bedre på de få områder jeg benytter, så sender jeg ikke flere penge til Amino lige så lidt som jeg ville sende penge til hr. Møller fordi at han gider have en Netto i nærheden af mig.
Iværksætteri er i bund grund et egoistisk projekt. Om det er udlevelsen af en drøm eller drømmen om at tjene mange penge, så bunder det i den enkelte person. Det gør forskellen på succes og fiasko også. Der er nogen der har tjent mange på at lave en sten til et kæledyr, - og i virkeligheden er det nemlig også sådan at en idé kun noget værd når den bliver udført af den rette.
Så sidder du med en idé om at AminoPlus er noget for dig, - så vil det være noget for dig, hvis du forstår at udnytte det. Ellers ikke. Det kommer jo ikke af sig selv.
Så selvom de fleste der vil skrive om AminoPlus vil høre til blandt de positive, så er netop valgmuligheden mellem at kunne deltage som alm. medlem og Plusmedlem årsagen til at der ikke er noget negativt at skrive om Amino Plus.
Ikke at nogen ikke tør skrive noget negativt!