Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går hair extensions af mode og er det en dårlig ide at oprette E-Handel?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg har tjekket at der er flere og flere som importere hair extensions både private samt en masse der søger direkte kontakt til fabrikker i Kina Små som store herinde (her bider jeg mærke i alle dem som ønsker at importere). Der kan vel altid være plads til en til og jeg er ikke nervøs for jeg godt kunne få det til at løbe rundt med tiden stille og roligt, MEN tror i det er noget der går af mode selvom det har været på banen i mange år eller hvordan? Er der for meget konkurrance og for mange virksomheder om budet i forhold til hvad der er af kunder? Selvfølgelig skal man følge med, men hvad mener i?

Syntes også at det bliver lidt "teleselvskabs" agtig i forhold til pris, da man presser hinanden.

Jeg vil inderlig gerne have en biks og har store tanker om hvordan jeg kan skille mig ud, men er sådan lidt nu jeg sådan kigger og der er flere og flere der vil importere. Eller?

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:34

Hairextensions går ikke mode så længe kvinder er forfænglige og har hår (hvilket de nok bliver ved med et stykke tid endnu...). At bede andre aminoer om at lave en markedsanalyse for dig, er måske at bede om for meget - men jeg kan i hvert fald fortælle dig, at du kaster dig ud i et marked med en del konkurrence og spillere der har været der længe.

På søgemaskinedelen er der i hvert fald Hr. Rosenstand og hans kone, som du nok også får en smule kamp med.

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 07:10

Det er jeg ked af hvis det forstås sådan. Nej ikke en markeds analyse bare folks mening :) Tak for dit svar.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:34

de første side er lavere pagerank på ordret hair extensions end i min branche stripper jeg kæmper imod stærke wiki meget mere end dine nyheds medier elsker skrive om stripper det gør de ej hos dig , der ligger millioner vis strip videoer udenlandske få danske der er højt ranket

du kæmper imod 1 side der er lavere rank end min strip side og de næste 3 er google maps jeg finder dem som er tættest ved hvor jeg bor , der er j skrevet meget i nyheds medier , din branche må være en drøm at starte i vis der er penge i det

1 få google maps

2 få videoer derved en chance for et video links måske på først side

3 hav bare lidt af min iværksættere passion så lykkes det,  for du har ikke lige så meget at kæmpe imod lige som mig, jo der er hårdere brancher end min men jeg har selv gjort 99,9% af arbejdet selv , det har åbenbart givet bonus, kast dig ud i den vildeste iværksættere passion så vil du se der sker ting og sager

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)