Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger en SEO-haj til vores team.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino.

VI søger pt. en SEO-haj, som har lyst til at medvirke i et team bestående af 3 unge fyre.

Kort om How2Office.com

How2Office.com går i alt sin enkelthed ud på, at fungere som en online guide til at skabe det perfekte kontor til sig selv. Målgruppen er selvstædnige iværksættere, der mangler et skub til at tage springet fra at arbejde hjemme til at anskaffe sig et kontorlokale og arbejde ude. Vi er et ungt team, der bestræber os på at gøre tingene lidt bedre og lidt anderledes. 

Hvis du har tid og lyst til at arbejde sammen med 3 unge, innovative fyre, så vent ikke med at kontakte os. Du kan skrive en PB til mig, hvori du giver info omkring kontaktmuligher (Skype, mail etc.), og så tager vi den derfra.

Mvh. Christian

Tilmeldt 23. Jan 12
Skrevet kl. 11:14

Vi har fået et par henvendelser, men vi har endnu ikke truffet vores endelige beslutning. Skulle dette være noget for dig, så skynd dig at send en PB til mig. Det kan være, at det bliver dig, vi vælger.

Mvh. Christian

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 22:35

Hej Christian.

Rigtig flot hjemmeside. Jeg har læst en god portion af jeres indlæg, og ser frem til de kommende på siden.

Der er uden tvivl mange dygtige SEO-eksperter der gerne vil arbejde med 3 friske gutter som jer, men må de have en forventning om belønning, eller vil man deltage som værende en del af jeres opstart (måske med mulighed for fremtidig gevinst)?

Ikke at jeg selv er nogen SEO-ekspert (for det er jeg ikke Smile), men der er sikkert nogle der læser denne tråd, og som måske kunne tænke sig at være med. Det er dog svært at tage beslutningen, hvis ikke man ved hvad man står til at få et ud af.

Selv glæder jeg mig egentlig bare til at læse nogle flere af jeres indlæg, for jeg synes det er en fremragende idé. Der er efterhånden mange, der godt kunne bruge lidt vejledning, når de indretter deres kontor. :-)

De Bedste Hilsner,
Rune Jensen 

Tilmeldt 23. Jan 12
Skrevet kl. 22:47

Hej Rune,

Jeg er utrolig taknemlig for dine rosende ord! Tusind tak.

Lige nu har vi et budget på 600 kr. om måneden udelukkende til artikler. Det bliver til 20 artikler hver måned, så der skal nok komme masser af nye og spændende artikler :-)

Vi har valgt at satse på det internationale marked, da vi mener, at emnet er stort nok til at fange både folk i England, men også folk i Australien. Vi sørger for, at der er nok variation i artiklerne, så der er lidt for en hver smag. Lige nu spænder artiklerne over musikvalg til at vælge den bedste printer.

Når vi engang når længere hen skulle vores adsensereklamer gerne give et indskud og det indskud vil vi dele lige over i teamet, så alle får lige meget. Vi vil også gerne i kontakt med firmaer, der producerer software eller andre nyttige ting som kuglepenne, musemåtter, skærme, whiteboards mv. til kontorer og se, om vi kan få nogle konkurrencer i gang (og gerne gæsteindlægs), så vi på den måde også kan skaffe besøgende.

Jeg kan ikke sige, hvor meget man får ud af det. Det afhænger af, hvor populært det bliver, men jeg kan garantere, at man får en masse fede timer til at gå i selvskab med os andre. :-)

Mvh. Christian

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:40

Spændende projekt, du må lige komme med nogle updates når der begynder at komme noget trafik på sitet.

Tilmeldt 23. Jan 12
Skrevet kl. 12:03

Hej Thomas, det vil jeg gøre. Kan dog sige, at vi de sidste 5 dage har haft lidt over 100 besøgende med en gennemsnitstid på 5 min., så det er da ganske godt.

Jeg vil lige tilføje, at selvom, du ikke er SEO-haj, så kan det sagtens være, at vi kan bruge dig alligevel. Vi søger bl. a noget kapital, så vi kan få skudt endnu flere artikler op på sitet, vi søger kapital til linkbuilding og vi søger kapital til Stockphotos. Det er ikke de store summer, men som studerende, har vi ikke pengene til det.

Mvh. Christian

Tilmeldt 23. Jan 12
Skrevet kl. 21:15

Vi søger (desværre) stadig en SEO-gut. :-)

Skriv en email, hvori du skriver lidt om dig selv, kompetencer, erfaring, hvor mange timer, du kan arbejde ugentligt og hvad du forventer af et samarbejde. (Du må gerne komme med flere emner)

Mvh. Christian

Tilmeldt 23. Jan 12
Skrevet kl. 14:36

Har du lyst til at være en del af et godt team og en god succes? Så tøv ikke med at kontakte mig. Hvis du har yderligere spørgsmål, så skriv en PB til mig.

Mvh. Christian.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

How2Office.com:
Lige nu har vi et budget på 600 kr. om måneden udelukkende til artikler. Det bliver til 20 artikler hver måned

Det lyder som en fantastisk aftale I har der. Vil I måske dele leverandøren med os andre? Smile

Tilmeldt 23. Jan 12
Skrevet kl. 21:33

Det er det også, og han gør et rigtigt godt stykke arbejde.

Hvis du kontakter mig i en PB, så kan vi lige finde ud af noget ;-)

Mvh. Christian

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)