Jeg gætter på du mener når du søger på google og det så står sammen med søge resultatet. hvis jeg har ret i mit gæt, så er det ihvertfald noget der kaldes rich snippets, noget ekstra kode man tilføjer til sine breadcrumbs på sin hjemmeside, så google (og alle andre søgemaskiner) forstår at det er bredcrumbs, der er et link til noget om det her http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=185417&topic=1088474&ctx=topic hvor du kan læse om det og hvordan du gør, bare sørg for at bruge microdata og ikke RDFa, da microdata er lavet i samarbejde mellem forskellige søgemaskiner så det er standard markup til det ;)
Alt efter hvilken platform du bruger, er der lavet plugins, der klare opgaven for dig.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
*har ikket fået leget nok med rich snippets endnu...
Hov, har helt glemt at svare - mange tak for svarene! :) Har dog fundet dette plugin, som gør det for en. Er dog lidt i tvivl om hvordan jeg helt præcis skal gøre? Er der nogen der har erfaring med det?
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.