Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop med salg af gamle spil, feedback?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har i en længere periode gået og arbejdet med en ny webshop, som jeg planer at starte op per 1/2 - jeg har virkelig rodet meget med prestashop, og jeg synes at jeg er tæt på et pænt resultat. Jeg vil med tiden lægge mere praktiske artikler op i topbaren og generelt "fylde lidt mere på."

Jeg håber i vil give mig nogle kommentarer, positive som negative over ting jeg kan forbedre.

2 ting skal jeg dog lige sige:

- PBS/Indløsningaftale er udelukket til at starte med, kan ske det kommer senere

- Google+ kommer ligeledes senere, når jeg har fundet en smart måde at gøre det på i PS.

Derudover, så fyr løs - jeg er spændt på at høre hvad i siger.

Link: http://www.retrospilshop.dk

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 11:20

Kan godt lide konceptet. Det jo umuligt at konkurrere på spilmarkedet med de nye titler når der er så store aktører som coolshop.dk og elgiganten.dk

Du har helt sikkert en konkurrencefordel hvis du kan tilbyde retrotiteler dine konkurrenter ikke kan.

Er det så meningen folk kan sælge deres brugte spil til dig, og du sælger dem videre eller hvad?

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 11:23

EAnielsen:

Kan godt lide konceptet. Det jo umuligt at konkurrere på spilmarkedet med de nye titler når der er så store aktører som coolshop.dk og elgiganten.dk

Du har helt sikkert en konkurrencefordel hvis du kan tilbyde retrotiteler dine konkurrenter ikke kan.

Er det så meningen folk kan sælge deres brugte spil til dig, og du sælger dem videre eller hvad?

Tak for svaret, ja med tiden vil det være muligt at jeg vil købe folks brugte spil (lidt ala EB/Gamestop gør) men til at starte med er det bare en slags føler på konceptet og efterspørgslen.

Du har ret mht nye spil, det kræver ufatteligt meget. Og så synes jeg ikke de er lige så sjove, jeg vil hellere sidde og spille min gamle nintendo brødkasse end de nye Xbox 360 eller PS3 ;-)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 11:28

Ja det jo det, sådan har mange det. Det skal nok blive til noget hvis bare man kan få budskabet ud til lige netop denne målgruppe som værdsætter retrospil.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 11:35

Virkelig lækker side!! Har du selv kodet siden, eller bruger du et færdigt system? :) 

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 12:17

Edin:

Virkelig lækker side!! Har du selv kodet siden, eller bruger du et færdigt system? :) 

Det er bare prestashop med det indbyggede tema NEW tema, som jeg selv har oversat ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:18

fyld øverst side mere ud dit banner fylder meget lidt det ser meget tomt ud

social logoer lav dem i deres farver det er svært at se dem nede i fodnoten

kontakt siden frem med cvr nummer og telefon nummer og adresse info det giver mere troværdighed

kontakt siden engelsk url , lav den på dansk url

udnyt google viser op til 70 tegn og lav alle samme unikke med hvert side med sides kerne ord i titlen

flere spil kunne godt beskrives med en længere beskrivelse end 2 ord , men da mange er gode og lange regner jeg med du arbejder på sagen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 17:03

Mikael christiansen:

fyld øverst side mere ud dit banner fylder meget lidt det ser meget tomt ud

social logoer lav dem i deres farver det er svært at se dem nede i fodnoten

kontakt siden frem med cvr nummer og telefon nummer og adresse info det giver mere troværdighed

kontakt siden engelsk url , lav den på dansk url

udnyt google viser op til 70 tegn og lav alle samme unikke med hvert side med sides kerne ord i titlen

flere spil kunne godt beskrives med en længere beskrivelse end 2 ord , men da mange er gode og lange regner jeg med du arbejder på sagen

Tak for svaret Mikael, jeg har prøevet at forbedre nogle af de punkter du kommer med, godt spottet! Det er nogle ting jeg simpelthen ikke lige umiddelbart kan gøre, selvom jeg gerne vil. Men det kan være det kommer på et senere tidspunkt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)