Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man købe sig til en DMOZ placering?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er måske et lidt kontroversielt spørgsmål, men findes der SEO bureauer man kan gå igennem der har en "insider"(læs:dmoz redaktør) på deres payroll?

For det virker ærligt talt lidt omsonst at prøve at få vores site på den danske dmoz.

Har ventet flere måneder nu, og har virkeligt fulgt anvisningerne til punkt og prikke(kun objektiv info i beskrivelse, ingen reklamer eller noget).

Og vores site er iøvrigt et af de mest besøgte/velansete i vores kategori, så det er mig virkelig en gåde hvorfor vi ikke bliver optaget.

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 13:36
Nej det kan du ikke - med mindre du er megaheldig (på lottovinder niveau).

Der er  forskellige redaktører der administrerer de forskellige grupper og derfor er der nærmest utopi at tro du kan finde den redaktør der har med din emne at gøre.

Men du kan jo prøve at foreslå dig selv som redaktør - det har jeg haft kunder der har haft held med.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 20:37
Ja, jeg har også kunder der forgæves har søgt optagelse. Man kan så have sine gisninger om hvad årsagen er, men faktum er, at det er en der arbejder i branchen der sidder som redaktør.

Det lugter lidt .....

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:59
Jeg fik for et par uger sidden optaget en site som overhovedet ikke er tæt på at være færdig, jeg vare sådan lige  da jeg så de havde optaget den, men jeg havde jo selvfølgelig submittet den, men den burde aldrig være kommet på  ihvertfald ikke endnu

Så giv tid, den skal nok komme på.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:14

Jeg var faktisk optaget i dmoz og var begyndt at være registreret ret mange steder... men nu er jeg der pludselig ikke mere - så jeg må da sige at jeg nu spekulerer lidt på om der sidder en et sted og redigerer under børnetøj... Der er jo ret mange af disse netbutikker og det er kun ca. 20-25 stykker som er optaget. Det er nu lidt uldent :·)

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 21:27
Dato: 08-05-2007 21:14:12 Forfatter: Helle – House of kids
Jeg var faktisk optaget i dmoz og var begyndt at være registreret ret mange steder... men nu er jeg der pludselig ikke mere - så jeg må da sige at jeg nu spekulerer lidt på om der sidder en et sted og redigerer under børnetøj... Der er jo ret mange af disse netbutikker og det er kun ca. 20-25 stykker som er optaget. Det er nu lidt uldent :·)

Ja, det forekommer også mig temmelig underligt. Man skulle næsten tro at det var en redaktør, som plejer sine egne interesser.. Og jeg mener hvor er det smarte i dmoz så ??? Det er jo unfair konkurrence !!!

Har selv forsøgt 2 gange nu at komme med, men stadig uden held (sidst jeg kiggede ihvertfald) og det uden at skrive noget, som kunne komme i konflikt med deres regler...

Hvad skal man så gøre for at komme med ??? (Altså uden at påtage sig en redaktør rolle)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:06

Upsi.... jeg kiggede under: Børn og ikke under: Børnetøj - der er jeg åbenbart listet stadigvæk. Men mange af mine links jeg plejer at kunne se når jeg vil kigge hvem der linker til os fra google er væk. Men der er måske en anden årsag. Måske fordi jeg har skiftet fra DanDomain Frames til uden frames... så skal det hele vist indekseres forfra...

Jeg tror desværre ikke der er så meget at gøre hvis man ikke er med. Andet end at vente eller melde sig som redaktør...

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:06

Dato: 08-05-2007 21:14:12 Forfatter: Helle – House of kids

I kategorien Dansk/Netbutikker/Beklædning/Børnetøj er der optaget 96 netbutikker, herunder House of kids, så helt galt står det da ikke til.

EDIT: nå, der var du hurtigere end mig
Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 13:31
Jeg har helt droppet DMOZ, det er for useriøst, langsomt og der er ingen som bruger det til at søge på. Det man får ud af det er SEO delen i det, man man kan få tilsvarende SEO på andre måder og uden frustrationerne og ventetiden på noget som aldrig sker.

Mit råd, drop DOMZ og tilmeld din side til alle de små søgemaskiner og webindekser der findes rundt i danmark.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:44
> Det man får ud af det er SEO delen i det, man man kan få tilsvarende SEO på andre måder

Det er ikke korrekt. De links du får gennem dMoz er stadig meget værdigfulde for linket alene.

Og til det første spørgsmål, ja, der findes korrupte dMoz redaktører men de er svære at finde :)
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)