Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering af Windows Phone

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vil jeg ikke starte en religionskrig med dette oplæg. Der er folk som mener at 'google android' er godt, andre mener at 'apples iPhone' er godt. Men typisk er folk opdelt i disse 2 lejre, og markedsandelen af android og iPhone dominerende. Fx har amino en app til android og en til iPhone - det er forholdsvis typisk.

Jeg tror at der er en tredie spiller, som kan blive dominerende i den kommende tid, nemlig Windows Phone. Microsoft satser på deres Windows 8, som kan anvendes på traditionelle computere og på mobiltelefoner (dvs intel-lignende processorer og ARM-processorer).

Så måske er det ikke nok at lave en iPhone og en android app fremover - måske skal vi også have en Windows Phone 8 app ?

Som sagt - jeg ønsker ikke at være skyld i en religionskrig. Vi betragter et område, hvor vi gætter og hvor vi tror.

Jeg arbejder i hvert fald med Windows Phone, og jeg vil satse på at dygtiggøre mig på den platform. Og hvis du overvejer at satse på den platform, så vil jeg gerne give dig godt tilbud. Det tilbud består i en lav timepris, og i at jeg vil arbejde meget entusiastisk med projektet.

Send mig en personlig besked - så tager vi tingene derfra.

Og igen - nu ikke religionsskrige. Du er velkommen til at sende mig en privat besked hvis du ønsker at udveksle meninger, men lad os holde os til de private beskeder.

mvh Erwin, edn (at) ecentralen.dk

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)