Kære Aminoer. Vil bare sige at i simpelthen er for seje og samtidig takke jer 50 gange. For ca. 5 dage siden viste jeg mine 3 nye artikeldatabaser til jer - her på Amino. Nu har jeg allerede modtaget 50 virkelig gode aritkler, til mine sites!! og det er over alt forventning!! troede der ville gå en måned, før jeg havde modtaget så mange. Jeg syntes bare det er så fedt, at man bruger tid på at opsætte noget, som folk kan bruge - og at det så bliver taget rigtigt godt imod her på Amino! Jeg har samtidig fået vildt god kritik på mine artikel kataloger, heriblandt mange råd jeg arbejder på nu, så det kan blive nemmere og mere sikkert at bruge mine databaser. Det er lige præcis sådan en oplevelse der gør mig glad for at være Plus medlem, men endnu mere glad for bare at være blevet en del af Amino. Tusinde tak. I ROCKS! |
det lyder super jeg skal nok også en af de næste dage lave en om stripdanmark stripper erotik dans pole dans
vi vil samlet folk kunne gøre meget mere derfor er vi iværksættere vi hjælper hinanden så vi alle får fremgang i samlet folk