Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du husket at linke fra din Amino profil?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Lige et hurtig tip til alle der kan bruge et link mere (og hvem kan ikke det?). Forummer kan være en udmærket måde at få nogen gode links på, især hvis man deltager i debatten og ikke bare dropper et link for linkets skyld. De fleste er gode til at få deres links i deres signatur, men den type links er ikke nødvendigvis ret stærke, da de 1) går igen mange steder 2) Ikke har ret meget tekst 3) er på sider med lav pagerank.

Forum profilen, fx her på Amino, er der derimod mulighed for at skrive noget god tekst og fordelen er at jo flere indlæg du skriver jo højere Page Rank får du. Min Amino profil er fx Page Rank 4 og det giver jo et rigtig stærkt link som er langt mere værd end flere hundrede PR0 links fra det samme domæne.

Så husk at få linket fra din Amino profil og andre forummer som du deltager på!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:52

jeg har husk fra min amino.dk profil links der fra ,vi må arbejde endnu hårdere på at videre formidle viden videre ,så vi kan støtte hinanden endnu mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 22:55

Nogle gange er det ikke backlink man mangler sin sin hjemmeside, nogle gang er det simpelt bare reklamationen. At få sit brand ud, så folk ser det, og kan genkende der når de igen ser det. Der er mange former for branding, og man skal ikke altid kigge målrettet på SEO, men nogle gange også på kunden, og produktet.

Vi kan alle lave et okay produkt, og så tonse der ud af i håb om at ens SEO rammer godt. På sigt, er der flere og flere der glemmer at opdatere deres produkt, og deres kunde sortiment, fordi de har så travlt med at brande og skabe SEO.

Når jeg linker på nogle sider som ikke er direkte SEO mæssigt, laver jeg somregel (rel="nofollow") på mine links, hvis muligt.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 22:57
Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 23:01

Wink Traffik er også en vigtig del af ens SEO 

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 23:06
Erik Hamre:

Lige et hurtig tip til alle der kan bruge et link mere (og hvem kan ikke det?). Forummer kan være en udmærket måde at få nogen gode links på, især hvis man deltager i debatten og ikke bare dropper et link for linkets skyld. De fleste er gode til at få deres links i deres signatur, men den type links er ikke nødvendigvis ret stærke, da de 1) går igen mange steder 2) Ikke har ret meget tekst 3) er på sider med lav pagerank.

Forum profilen, fx her på Amino, er der derimod mulighed for at skrive noget god tekst og fordelen er at jo flere indlæg du skriver jo højere Page Rank får du. Min Amino profil er fx Page Rank 4 og det giver jo et rigtig stærkt link som er langt mere værd end flere hundrede PR0 links fra det samme domæne.

Så husk at få linket fra din Amino profil og andre forummer som du deltager på!

Jeg er ikke den hurtigste hvad and gå link til og fra ;-)

Hvor siger du at man skal sætte sit amino.dk link hen ????

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 23:08

Frank Kirkemann:

Han skriver,  at du kan bruge Amino til at lave backlink til din private/virksomheds hjemmeside, i din "Signatur".

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 23:10

Alex Westergaard:

Frank Kirkemann:

Han skriver,  at du kan bruge Amino til at lave backlink til din private/virksomheds hjemmeside, i din "Signatur".

Nej faktisk skriver jeg at det er bedre at linke fra sin profil, her på Amino under 'Om mig' end at linke i signaturen, da et link fra en profil med god PageRank er mere værd end 500 signaturlinks på PageRank 0 sider. Det gælder i øvrigt også for andre forummer.

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 23:12

Erik Hamre:
Nej faktisk skriver jeg at det er bedre at linke fra sin profil, her på Amino under 'Om mig' end at linke i signaturen, da et link fra en profil med god PageRank er mere værd end 500 signaturlinks på PageRank 0 sider. Det gælder i øvrigt også for andre forummer.

Nååre. For mig forstod jeg det bare sådan på dit forum-opslags-tekst. De fleste der ved man kan, ville vel også gøre det? Eller, er det kun it-hajer som er opdateret med den slags nu til dags?

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 23:25
Erik Hamre:

Alex Westergaard:

Frank Kirkemann:

Okay på den måde

Så man skal sætte sit link til sin website ind under om mig

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)