Det lyder dyrt Jeg får transporteret en hel palle papirvarer fra England til Kolding for € 105,- Det er min leverandør som arrangerer forsendelsen men vil gerne prøve at forhøre mig hvad transportør de bruger
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk
Fragt fra England er aldtid dyrt specialt den første palle, jo flere paller jo billigere pr. palle. Min egen erfaring er at DSV har de absolut bedste priser på fragt fra UK.
PS: husk på at englændere ikke bruger europaller men UK som er væsentlig større.
nok ikke brugbart, men da jeg boede i UK skulle jeg sende julegaver hjem til familien. jeg betalte ca £200 for to pakker. ret dyrt.
inden jeg flyttede hjem fandt jeg ud af at det var prisen for forsendelser til uden for EU. de inkompetente medarbejdere hos royal mail tog fragt som om danmark ikke var med i eu. det gør mig stadig rasende at tænke på.
Min erfaring siger også at dsv plejer at være de billigste. Men det kan ofte være en for idé at høre sælgeren om de går en transportpartner som kan klare det billigt.
Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.