Hej Amino! På forhånd tak! |
Prøv at søg på google, kommer en masse frem.
www.ikastetiket.dk - har alt hvad du ønsker tror jeg. Held og lykke.
Hej Amino! På forhånd tak! |
Ejer af DopeLife - EST. 2011
Prøv at søg på google, kommer en masse frem. www.ikastetiket.dk - har alt hvad du ønsker tror jeg. Held og lykke. |
Har søgt google igennem, men for at støtte mine med aminoer, ville jeg da lige høre om de havde et tilbud først. :) |
Ejer af DopeLife - EST. 2011
Bare iorden :-) Troede bare ikke du kunne finde noget overhovedet. Men held og lykke i hvert fald. |
Hej Mark Vi laver en del special designet labels til bl.a. smykke firmaer m.m. Så kan vi pejle os ind på hvad du har brug for :) Mvh Thomas Nielsen |
- Tryksager - Bannere & skilte - salgsmapper -
Hej Mark Jeg kan hjælpe dig med alle tre ting. Kan du evt sendelidt mere info(evt hvis du har et udkast) til thomas@levinps.dk ser frem til at høre fra dig mvh Thomas Levin |
Hej Prøv at tjekke www.vistaprint.com der kan man få trykt næste alt på og i næsten alt og billigt mvh kit |
Hej Mark, Jeg kan ikke hjælpe dig med selve mærket som sidder i tøjet, men du kan købe tekstilpistoler og tilhørende snore hos os (dvs. selve den du skyder prismærket gennem tøjet med + plastsnore og tags). Vi har også alt hvad du skal bruge til at pakke og sende tøjet - så vidt jeg ved, har vi Danmarks største udvalg på lager i postordreposer (der kommeryderligere 5 nye designs + en ny type i februar). Prøv at kigge på vores hjemmeside www.jakodan.dk |