Er du en ung og driftig person der er vild med fodbold! |
Overvejer også muligheden for salg/
Er du en ung og driftig person der er vild med fodbold! |
Overvejer også muligheden for salg/ |
Selvfølgelig perfekt hvis du har journalistisk baggrund... |
Hej Peter, jeg så Anders Kongstad, en gammel klassekammerat linke til din søgen på facebook, det lød da interessant. Jeg hedder Thomas Pultz, 22 og jeg studerer i International Samfundsvidenskab i øjeblikket på Roskilde Universitet, en uddannelse der foregår 100% på engelsk så jeg er udemærket bekendt med sproget. Desuden er jeg bidt af en gal sportsmand, jeg har tidligere arbejdet 2 år på Radio SFM i Faaborg med mit eget sportsprogram "Sport Med Pultz" hvor jeg tilrettelagde, var journalist, researcher og vært og arbejder i øjeblikket på Monday Productions hvor jeg assisterer med at lave Canal 9s Superliga Dækning om søndagen så jeg er allerede godt inde i fodboldverdenen fra mediernes side, men hvis man kunne tjene lidt penge og få en fod inden for døren i verden ville det da bare være endnu bedre. Jeg er lidt i tvivl om jeg selv skal finde historierne eller "bare" oversætte?, men hvis du har et netværk at finde historierne i er jeg klar på begge dele. Det var lige en kort introduktion til mig, håber at høre tilbage om lidt flere detaljer mvh Thomas Pultz |