Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering af Google Adsense

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Må erklære mig uenig med ovenstående om kun at bruge tekstlinks. Såfremt din CTR bliver væsentligt forringet så skal man selvfølgelig, men hvis det kun er få kliks det drejer sig om er det mine erfaringer at bruge både display og tekstlinks giver mest indtjening. Begge varianter kører separate auktioner og byder derfor hinanden op. Du får derfor den mest optimale CPC ved at tillade både display og tekst annoncer.

Men kunne være spændende at se om Mortens forslag giver effekt. Du kunne da endda bruge det som emne til et nyt indlæg. Smile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 23:15

mbsp:

Hejsa

Må erklære mig uenig med ovenstående om kun at bruge tekstlinks. Såfremt din CTR bliver væsentligt forringet så skal man selvfølgelig, men hvis det kun er få kliks det drejer sig om er det mine erfaringer at bruge både display og tekstlinks giver mest indtjening. Begge varianter kører separate auktioner og byder derfor hinanden op. Du får derfor den mest optimale CPC ved at tillade både display og tekst annoncer.

Men kunne være spændende at se om Mortens forslag giver effekt. Du kunne da endda bruge det som emne til et nyt indlæg. Smile

Mvh

Jeg glæder mig også til at høre om det har givet nogen effekt, så jeg håber der kommer en "opdatering" om et par uger :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:31

Husk placering har stor betydning, og indholdet af din side.

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 18:37

Jeg har i de seneste 3 dage fået 6 kliks. Jeg ved dog ikke om det er medlidenhedsklik fra brugere herinde fra, eller om det er reelle kliks. Jeg skal nok komme med en opdatering om en uges tid! :-) 

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:36

Du kan selvfølgelig placere din annoncer mere aggressivt og få flere kliks, men det ødelægger brugeroplevelsen.

Som de andre her i tråden skriver, så er flere besøgende nøglen, og når du først har dem, så kan du - hvis du er seriøs omkring optimering af din indtjening - splitteste i hoved og r... til du finder den bedste løsning.

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:19

Nu er der gået lidt over en uge, og min Adsense indtjening i denne uge slog indtjeningen i sidste uge med hele 500 % ! Jeg er begyndt at arbejde lidt mere med optimeringen af dem, og det har givet potte! Tjek evt. Tjen-Nemme-Penge.dk, og se nogle af indlæggene :-)

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)