Der var ikke så mange reaktioner på den sidste tråd – prøver lige igen ide til virksomhed. Jeg vil sælge og profilere andre virksomheders varer. Enten via en fast aftale, eller i forbindelse med nogle partier de ligger inde med, som de skal have solgt hurtigt videre. Jeg køber ikke varerne, men sælger dem blot videre (med mindre der er lavet en særskilt aftale) Måden hvorpå jeg får min løn er via salgs provision af det jeg sælger ell. En fast løn (Alt efter hvad der er aftalt) – dvs. der ikke er nogen udgift forbundet med det for kunden, hvis det viser sig jeg ikke får solgt varerne. Jeg har stor erfaring indenfor Møbelbranchen og fødevarebranchen. Dette er bare en ide der har rumsteret det sidste stykke tid. Kom meget gerne med kommentarer for og imod, udfordringer osv... Mvh Kasper |
Hej Kasper.
Det lyder umiddelbart spændene - men er selvfølgelig svært at kommentere meget på uden videre detaljer om din egentlige idé.
Det du skal være meget opmærksom på er nok hvordan du vil gøre det attraktivt at sælge varer igennem dig.
Det kunne være spændene at se en oversigt over hvordan du har forestillet dig at din endelige værdikæde vil se ud - det ville også give meget bedre mulighed for andre at give nogle gode råd.:)