Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback søges!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-05-2007 14:14:11 Forfatter: ITechnic Hej igen
I den første tekst bruger du ret mange punktummer - hold dig til 3, hvis der endelig skal være flere :)
Derudover skriver du i toppen af alle 3 tekster, at alle dine smykker er unikke - det burde folk allerede vide, når de er nået så langt. Det bliver bare irriterende, hvis det står ved alle dine smykker.

I tekst nummer 2 skriver du om titan vs. nikkel ift. allergi, og at alle dine andre smykker kan bestilles i titan også. Det er måske ikke det bedste sted at skrive det.
Forestil dig jeg har nikkelallergi, og endnu ikke har læst denne tekst - men har fundet en nikkel smykke, som jeg synes er meget flot. Hvad gør jeg så? :)

Derudover ville jeg måske gøre mere ud af at beskrive det enkelte smykke i teksterne i stedet for nogle ret generelle kommentarer (som måske bør placeres anden steds).

Håber du kan bruge det til noget.

Kære ITechnic

Din konstruktive feedback er meget velkommen og yderst relevant. TAK for det!

Uha da da,  det sidste jeg ønsker er at irriterer mine kunder. Du har fuldstændig ret..........teksten om at alle smykker fremstillet af Krondal Art-Work er unikke hører til et andet sted. Og hvis jeg går tilbage i til cygnet’s feedback svar, tænker jeg at det skal på forsiden – omskrevet så det passer dertil

………………… er blevet reduceret til … for dette smykke ... det vil ligeledes blive ændret i alle andre produkt tekster hvor de forekommer. Måske jeg skulle gøre det til en vane ... kun at bruge 3 … ???

Mht. titan teksten, må jeg give dig delvis ret i din kritik ... det er mere eller mindre irrelevant her. Relevant hvis man decideret kun klikker på titan smykker og ikke ved at jeg kan fremstille de andre smykker i dette materiale. Urelevant hvis man godt ved det.
Og jeg forstår 100% hvad du mener når du skriver ”Hvad gør jeg så?” For den detalje, at de andre smykker kan fremstilles i titan, fremgår ikke af teksterne på de andre smykker.
Som jeg ser det, har jeg følgende valg: Jeg kan vælge at lægge oplysningen på alle produkter, enten som tekst eller valgmulighed, under info, på forsiden eller oprette en ”pind”………..det må der tygges på. Men sidder her og tænker  at det er jo lige præcis en af de ting der gør mine produkter så unikke – at det skal på forsiden!

De generelle kommentarer/oplysninger får en pind for sig selv.

Endnu engang 1000 tak for relevant feedback

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 18:53
En mulighed kunne jo være, at lave en "checkboks", hvor man kunne sige smykket ønskes fremstillet i titan - og umiddelbart efter placere et link "titan giver ikke problemer med nikkelallergi" (teksten skal ændres :) - som åbner i en popup. Her kunne du så placere den forklarende tekst.

www.nfdesign.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 22:41
Yaaaahuuuu og nu i en helt ny kategori   

Godt gået Hr. Thorborg  jeg er sikker på at det vil hjælpe mange ... både nye og gamle Amino brugere, til at få og give super konstruktiv og velment feed back

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 22:56
Dato: 13-05-2007 18:53:00 Forfatter: ITechnic En mulighed kunne jo være, at lave en ''checkboks'', hvor man kunne sige smykket ønskes fremstillet i titan - og umiddelbart efter placere et link ''titan giver ikke problemer med nikkelallergi'' (teksten skal ændres :) - som åbner i en popup. Her kunne du så placere den forklarende tekst.

Kære ITechnic!

Jeg har netop brugt lidt tid på at ændre både tekst og valgmuligheder på et par af mine mest sælgende produkter.

Prøv at se her:
http://krondalartwork.dk/product_info.php?cPath=56_53&products_id=195

http://krondalartwork.dk/product_info.php?cPath=56_46&products_id=28

http://krondalartwork.dk/product_info.php?products_id=135

Jeg læser "link" som en lille boks der popper op?
Sådan en lille boks der automatisk popper op, lyder spændende – men desværre også som noget der ikke kan laves i OsCommers. Ved du om det kan det … eller er det kun i de specialbyggede butikker at det kan komme på?

Endnu engang 1000 tak for kreativ feedback

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 23:03
Hej igen, igen... :)

Jeg synes, at de her tekster fungerer ret godt - de får beskrevet produktet og mulighederne for individuel tilpasselse.
Jeg kan desværre ikke hjælpe med ang. OsCommerce, da vi ikke arbejder med dette system - men der er der nok en masse andre her på Amino der gør?

Edit: min makker har lige fortalt mig, at OsCommerce er et open source system. Så i teorien er alt muligt, det kræver bare lidt forstand på programmering :)

www.nfdesign.dk

Fra Køge
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:30
Sådan der - handling skaber gennembrud )

God fornøjelse med det!

PS.  hvorfor ændre på dem der allerede virker.......

vh,

CC

Mvh, Christian Campbell http://www.gennembrud.nu/

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 09:18
Dato: 13-05-2007 23:02:56 Forfatter: ITechnic Hej igen, igen... :)

Jeg synes, at de her tekster fungerer ret godt - de får beskrevet produktet og mulighederne for individuel tilpasselse.
Jeg kan desværre ikke hjælpe med ang. OsCommerce, da vi ikke arbejder med dette system - men der er der nok en masse andre her på Amino der gør?

Edit: min makker har lige fortalt mig, at OsCommerce er et open source system. Så i teorien er alt muligt, det kræver bare lidt forstand på programmering :)

Kære ITechnic!

TAK  for ros ... ... læg lige mærke til kun ...  jeg skal godt nok styrer mine fingre, når de lystigt farer hend over tastaturet for ikke at trykke flere gange

Okay, så det skulle kunne lade sig gøre at lave en lille popup boks med div. oplysninger om materialerne, i min allerede eksisterende shop? Hvad ville sådan en lille tilretning mon koste?

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 09:27
Dato: 13-05-2007 23:29:40 Forfatter: Christian Campbell
Sådan der - handling skaber gennembrud )

God fornøjelse med det!

PS. hvorfor ændre på dem der allerede virker.......

vh,

CC

Kære Christian!

He he … ja hvorfor nu ændre noget der allerede fungerer?
Det gør jeg ud fra den overbevisning, at disse produkter kan sælge endnu bedre. Når jeg kigger i de begrænsede statistikker jeg har adgang til. Kan jeg se at de ikke kun sælger godt – det er også dem der er flest der ser på. Ergo er der noget der har afholdt mange fra at købe og hvad er det? Det kunne efter min mening godt være de ikke tydeliggjorte valgmuligheder mht. farve- og materialevalg … Det kan også bare være den manglende Dankortbetaling.

Det vil fremtiden vise ... så den ser jeg frem imod

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 11:31

Så har den ene af de 3 piger været forbi og er blevet fotograferet. Jeg har selv stået for det hele, dvs. stylling, makeup og fotografering og er umådelig stolt af resultatet men har jeg noget at have det i? Sia som er model på disse billeder, har aldrig stået model før … men jeg synes hun er guddommelig at skue og er pave stolt over at have fået hende som model til Krondal Art-Work.

Her kan du se 3 foto eksempler som indtil videre er komme på:

http://krondalartwork.dk/product_info.php?products_id=253&osCsid=ebd5e03d3bcef666b8b295ff7bcbd699

http://krondalartwork.dk/product_info.php?cPath=56_74&products_id=107&osCsid=ebd5e03d3bcef666b8b295ff7bcbd699

http://krondalartwork.dk/product_info.php?products_id=271&osCsid=ebd5e03d3bcef666b8b295ff7bcbd699

Hvad synes du?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:34
Pia - hvis du ikke har fået løst det med popup boksen i osc, så send lige en mail til martin(at)venio.dk så skal jeg vurdere hvad det vil koste at lave. Husk lige at beskrive det ret præcist hvad du ønsker.

Btw. flot shop, jeg tror det meste kritik er blevet sagt.
Side 3 ud af 4 (31 indlæg)