Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback søges!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

For overskuelighedens skyld har jeg valgt at svare på din feedback ved at kopiere din tekst og derunder med fed kursiv skrive mit svar.

Hej igen,
Hej Christian!

Allerførst 1000 tak for din konstruktive feedback………..den har allerede sat tanker igang

OK, det lyder jo som om at du virkelig gerne vil derudaf - så jeg giver dig det jeg tænker du kan optimere, og jeg bruger ikke linieplads på at rose alt det jeg ser der virker. Det er trods alt det der ikke virker - der bringer os videre, hvis vi udvikler det endnu mere. (Og det er jo bare min mening - ikke nødvendigvis virkeligheden)
Her er vi enige! Og det der skær dig i øjnene, skær sikkert også i andres øjne. Og det vil jeg gerne ændre. 

Jeg har lavet en søgning på smykker (på google) og det du viser mig i de 10-15 første sekunder på din web - skiller sig ikke ud i mine øjne. Din side er pæn, men lidt for pussenusset - også selvom, at kvinder nok er din primære kundegruppe. Jeg tror på, at det en webshop skal kunne er, at diregere mig direkte til et køb og klar understøtte dine salgsargumenter. Udfordrer du andre til at være unikke - vær det selv!
En søgning på ordet ”smykker” på google ………puha der er butikken på siden 16……….og du kommer ind via forsiden.
At dirigere kunden direkte til køb, vil være optimalt! Syntes egentlig at min forside var/er original……….ikke god nok, men anderledes…………….hmmmm tør jeg være anderledes? Det er jeg sikker på at jeg allerede er, men vil da ultra gerne have fif til hvordan butikken kan udstråle og signalerer dette MEGET tydeligt! Så hvad vil du foreslå?
Når du skriver ”pussenusset” er det så krøllerne du tænker på eller noget andet?

Et eksempel kan være din forside - her er billedet for kontakt et "hjemmelavet" papirklip - hvorfor er det det? Hvordan hjælper det mig som kunde, til at se dit særegne og sige - hende vil jeg bare gern
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 23:49
Dine kunder ville ikke som sådan "få noget ud af" en "håndlavet" butik - men i og med du sælger håndlavede smykker, tænker jeg i hvert fald på specielle, ikke-masseproducerede ting, som skiller sig lidt ud (ret mig, hvis jeg tager fejl - jeg er ikke inde i din branche :)
Hvis din shop så ser helt "almindelig" ud, så mister jeg ligesom det indtryk - og tænker mere og mere i baner af de gængse samlebåndsprodukter, som alligevel kan findes i alverdens butikker. Og så endda til en billigere penge ;) Om din målgruppe reagerer sådan kan jeg jo ikke garantere, men det er da værd at undersøge.

Det der gør din butik standard er 3-kolloners visningen: Menu & kategorier, indhold og kurv & diverse - i en mere custom-made shop, kunne man sagtens eksperimentere mere med denne opsætning. Eller man kunne tænke i helt nye baner, og lave en ny "infrastruktur" i sitet, men det ville måske hæmme navigationen... Der er mange muligheder.

Håber det er svar nok, ellers må du endelig vende tilbage :)

www.nfdesign.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 09:21
Dato: 10-05-2007 23:48:32 Forfatter: ITechnic Dine kunder ville ikke som sådan ''få noget ud af'' en ''håndlavet'' butik - men i og med du sælger håndlavede smykker, tænker jeg i hvert fald på specielle, ikke-masseproducerede ting, som skiller sig lidt ud (ret mig, hvis jeg tager fejl - jeg er ikke inde i din branche :)
Hvis din shop så ser helt ''almindelig'' ud, så mister jeg ligesom det indtryk - og tænker mere og mere i baner af de gængse samlebåndsprodukter, som alligevel kan findes i alverdens butikker. Og så endda til en billigere penge ;) Om din målgruppe reagerer sådan kan jeg jo ikke garantere, men det er da værd at undersøge.
Det der gør din butik standard er 3-kolloners visningen: Menu & kategorier, indhold og kurv & diverse - i en mere custom-made shop, kunne man sagtens eksperimentere mere med denne opsætning. Eller man kunne tænke i helt nye baner, og lave en ny ''infrastruktur'' i sitet, men det ville måske hæmme navigationen... Der er mange muligheder.
Håber det er svar nok, ellers må du endelig vende tilbage :)

Kære ITechnic!

Tak for dit uddybende svar

”Jeg hører hvad du siger” og har lige nu, nogle film kørende på mine nethinder, med forskellige Internet showroom/butikker der har efterladt et indtryk på mig. Men fælles for dem, har været at man ikke kunne handle direkte, men skulle finde en fysisk butik og det kan jeg jo ikke bruge til noget!

Da jeg er omstillingsparat, er jeg også åben overfor forslag.
Derfor: Hvis du har et konkret bud på en lækker, unik og anderledes opbygning. Vil jeg meget gerne se den. Du er velkommen til at skrive direkte til mig på: piakrondal(snabela)gmail.com

Fra Køge
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 09:17
Hej Pia,

Jeg vil meget gerne konkretisere det nærmere for dig -

Krondal Art-Work henvender sig specielt til dig, der tør have din egen stil og ikke ønsker at ligne naboen. Du ved hvad du vil have og er ikke bange for at gå forrest. Igen fed pointe der er gemt for langt væk - og for mig er det ikke tydeligt at du tør skille dig ud;o)
Igen har du ret……….men hvordan skal jeg få det tydeliggjort?
Det er gør dig unik, i salgsøjemed, er det din kunde for ud af at købe dit produkt, som hun ikke får andre steder. Nogle gange er det pga. denne her helt specielle opfindelse vi har lavet - eller i dit tilfælde.... din evne til at designe noget folk FØLER er helt særligt for dem??? Der er andre muligheder og det skal du beslutte - men det handler om, at det er tydeligt for dine potentielle kunder - at de vil FÅ 1,2 og 3 ved at samarbejde med dig.

Når du beskriver selve processen for et køb kan punktopstilling give køberen en fornemmelse af, at det her er virkelig overkommeligt og jeg kan også finde ud af det - og JA - klart få dankort på - det er ogaå et tryghedsstempel. Jeg er ligeglad med hvad tid du giver pakken til posten - jeg vil bare vide hvornår jeg får mine varer. Igen noget med at gøre det overskueligt.
Så det du siger, er at der bør være en punktopstillet vejledning, i hvordan man bestiller en vare – fra start til slut?
Du har ret. Leveringstiden er ikke beskrevet. Dette er primært grundet i, at jeg jo ingen garantier kan give i forhold til hvornår Post Danmark leverer varerne. Hvis jeg skriver at kunde har pakken dagen efter – hvilket de fleste har. Vil de mennesker der først får pakken 2, 3 og 4 dage efter blive utilfredse kunder og det vil jeg gøre meget for at undgå. Hvis jeg skrive at varerne er hos kunden 1 – 5 dage efter modtaget betaling, vil det skræmme dem væk, der vil have pakken i morgen. Det har jeg ikke fantasi til at formulerer……
Men har du en velegnet formulering så er jeg modtagelig.
Nu svarer jeg i virkeligheden ikke helt på det du spørger til, men går mere med min egen inspiration... Lige for tiden bliver det mere og mere trendy at være offline - lidt svært at få fat osv. Derfor tror jeg umiddelbart ikke at det er så vigtigt varen ligger i posten dagen efter - nogle gange er det rigtig godt at love kunden 80% og så give dem 95% - Det tager jo tid at udvikle noget særligt til dig fordi du er så unik - så hvis du lover 5 dages levering eller lign. og de så for det meste kommer 3 dage efter - så tror jeg det vil virke.

Mvh, Christian Campbell http://www.gennembrud.nu/

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 10:43
Dato: 13-05-2007 09:16:47 Forfatter: Christian Campbell
Hej Pia,

Jeg vil meget gerne konkretisere det nærmere for dig -

Krondal Art-Work henvender sig specielt til dig, der tør have din egen stil og ikke ønsker at ligne naboen. Du ved hvad du vil have og er ikke bange for at gå forrest. Igen fed pointe der er gemt for langt væk - og for mig er det ikke tydeligt at du tør skille dig ud;o)
Igen har du ret……….men hvordan skal jeg få det tydeliggjort?
Det er gør dig unik, i salgsøjemed, er det din kunde for ud af at købe dit produkt, som hun ikke får andre steder. Nogle gange er det pga. denne her helt specielle opfindelse vi har lavet - eller i dit tilfælde.... din evne til at designe noget folk FØLER er helt særligt for dem??? Der er andre muligheder og det skal du beslutte - men det handler om, at det er tydeligt for dine potentielle kunder - at de vil FÅ 1,2 og 3 ved at samarbejde med dig.

Når du beskriver selve processen for et køb kan punktopstilling give køberen en fornemmelse af, at det her er virkelig overkommeligt og jeg kan også finde ud af det - og JA - klart få dankort på - det er ogaå et tryghedsstempel. Jeg er ligeglad med hvad tid du giver pakken til posten - jeg vil bare vide hvornår jeg får mine varer. Igen noget med at gøre det overskueligt.
Så det du siger, er at der bør være en punktopstillet vejledning, i hvordan man bestiller en vare – fra start til slut?
Du har ret. Leveringstiden er ikke beskrevet. Dette er primært grundet i, at jeg jo ingen garantier kan give i forhold til hvornår Post Danmark leverer varerne. Hvis jeg skriver at kunde har pakken dagen efter – hvilket de fleste har. Vil de mennesker der først får pakken 2, 3 og 4 dage efter blive utilfredse kunder og det vil jeg gøre meget for at undgå. Hvis jeg skrive at varerne er hos kunden 1 – 5 dage efter modtaget betaling, vil det skræmme dem væk, der vil have pakken i morgen. Det har jeg ikke fantasi til at formulerer……
Men har du en velegnet formulering så er jeg modtagelig.
Nu svarer jeg i virkeligheden ikke helt på det du spørger til, men går mere med min egen inspiration... Lige for tiden bliver det mere og mere trendy at være offline - lidt svært at få fat osv. Derfor tror jeg umiddelbart ikke at det er så vigtigt varen ligger i posten dagen efter - nogle gange er det rigtig godt at love kunden 80% og så give dem 95% - Det tager jo tid at udvikle noget særligt til dig fordi du er så unik - så hvis du lover 5 dages levering eller lign. og de så for det meste kommer 3 dage efter - så tror jeg det vil virke.

Kære Christian!

1000 tak for dine uddybende svar. Nogle gange kan man ikke se skoven for bare træer  og sådan må jeg indrømme at jeg har haft det, med min butik i en periode nu. Du har vendt tingene om  og vist mig hvordan jeg på en god måde, kan tydliggøre overfor mine kunder at "det de får er specielt og de er specielle".

Tak for hjælpen og din tålmodighed
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:07
Jeg  ved ikke om det er skrevet før (orker ikke at læse det hele igennem  )

Layoutet er sådan set meget fint, (læses godt og gennemført) dog syntes jeg at "kasserne" under kategori, hurtig søg, best sellers, tilbud osv. er for firkantet. jeg tror det vil virke mere lækkert hvis de fik buede hjørner . (prøv selvfølgelig at lege lidt med det inde i photoshop, før du laver det om)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 11:33
Dato: 13-05-2007 11:07:03 Forfatter: magle
Jeg  ved ikke om det er skrevet før (orker ikke at læse det hele igennem )

Layoutet er sådan set meget fint, (læses godt og gennemført) dog syntes jeg at ''kasserne'' under kategori, hurtig søg, best sellers, tilbud osv. er for firkantet. jeg tror det vil virke mere lækkert hvis de fik buede hjørner . (prøv selvfølgelig at lege lidt med det inde i photoshop, før du laver det om)

Kære Magle!

Hvor har du dog bare ret..........

Det er jo en curly butik med runde, curly og krøllede  varer. Selvfølgelig skal rammerne rundt om de ord være afrundede i hjørnerne………..sådan en lille detalje, som jeg også selv bemærkede i starten, men som hurtigt kom i glemmebogen overhalet af andre og mere praktiske ting der skulle gøres. Men nu har jeg det "sort på hvidt" og det bliver ikke glemt igen!

Godt set!

1000 tak for din feedback

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:35
Dato: 13-05-2007 11:32:56 Forfatter: Krondal
Dato: 13-05-2007 11:07:03 Forfatter: magle
Jeg  ved ikke om det er skrevet før (orker ikke at læse det hele igennem )

Layoutet er sådan set meget fint, (læses godt og gennemført) dog syntes jeg at ''kasserne'' under kategori, hurtig søg, best sellers, tilbud osv. er for firkantet. jeg tror det vil virke mere lækkert hvis de fik buede hjørner . (prøv selvfølgelig at lege lidt med det inde i photoshop, før du laver det om)

Kære Magle!

Hvor har du dog bare ret..........

Det er jo en curly butik med runde, curly og krøllede varer. Selvfølgelig skal rammerne rundt om de ord være afrundede i hjørnerne………..sådan en lille detalje, som jeg også selv bemærkede i starten, men som hurtigt kom i glemmebogen overhalet af andre og mere praktiske ting der skulle gøres. Men nu har jeg det ''sort på hvidt'' og det bliver ikke glemt igen!

Godt set!

1000 tak for din feedback

Det var så lidt.. det er godt vi kan hjælpe hinanden..

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 12:20
Kære Aminoer!

1000 TAK for konstruktiv og yderst relevant feedback. Det har været en super positiv oplevelse, som jeg kun kan anbefale andre at kaste sig ud i  

Skuller der være nogen der har mod på at give feedback på mine produkttekster - vil jeg være dybt taknemmelig!

Det jeg her tænker på er om teksterne er for lange - for uoverskuelige - skal de begrænses til at være faktuelle

For nemheds skyld har jeg valgt et par stykker ud: http://krondalartwork.dk/product_info.php?cPath=56_53&products_id=41 &
http://krondalartwork.dk/product_info.php?cPath=56_66&products_id=230 &
http://krondalartwork.dk/product_info.php?cPath=56_65&products_id=212 
Det er 3 tekster, der alle er lange og spørgsmålet er "Er de for lange - gider DU/man at læse dem - er indholdet relevant for den potientielle kunde?

På forhånd tak for hjælpen

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 14:14
Hej igen

I den første tekst bruger du ret mange punktummer - hold dig til 3, hvis der endelig skal være flere :)
Derudover skriver du i toppen af alle 3 tekster, at alle dine smykker er unikke - det burde folk allerede vide, når de er nået så langt. Det bliver bare irriterende, hvis det står ved alle dine smykker.

I tekst nummer 2 skriver du om titan vs. nikkel ift. allergi, og at alle dine andre smykker kan bestilles i titan også. Det er måske ikke det bedste sted at skrive det.
Forestil dig jeg har nikkelallergi, og endnu ikke har læst denne tekst - men har fundet en nikkel smykke, som jeg synes er meget flot. Hvad gør jeg så? :)

Derudover ville jeg måske gøre mere ud af at beskrive det enkelte smykke i teksterne i stedet for nogle ret generelle kommentarer (som måske bør placeres anden steds).

Håber du kan bruge det til noget.

www.nfdesign.dk

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)