Hej igen,
OK, det lyder jo som om at du virkelig gerne vil derudaf - så jeg giver dig det jeg tænker du kan optimere, og jeg bruger ikke linieplads på at rose alt det jeg ser der virker. Det er trods alt det der ikke virker - der bringer os videre, hvis vi udvikler det endnu mere. (Og det er jo bare min mening - ikke nødvendigvis virkeligheden)
Jeg har lavet en søgning på smykker (på google) og det du viser mig i de 10-15 første sekunder på din web - skiller sig ikke ud i mine øjne. Din side er pæn, men lidt for pussenusset - også selvom, at kvinder nok er din primære kundegruppe. Jeg tror på, at det en
webshop skal kunne er, at diregere mig direkte til et køb og klar understøtte dine salgsargumenter. Udfordrer du andre til at være unikke - vær det selv!
Et eksempel kan være din forside - her er billedet for kontakt et "hjemmelavet" papirklip - hvorfor er det det? Hvordan hjælper det mig som kunde, til at se dit særegne og sige - hende vil jeg bare gerne ringe til. Jeg siger ikke at jeg har ret - men jeg tror det er vigtigt at du træder frem med dine unikke sider lige fra start.
Alle smykker er 100% nikkel fri. - står under information - det ser jeg som et salgsargument, men jeg kan ikke se logikken i at det ligger under information.
På pakkeforsendelse er der 14 dages fuld returret - står samme sted, og jeg tænker at dette kan skabe tryghed... og at det ligger for langt væk...
Når du beskriver selve processen for et køb kan punktopstilling give køberen en fornemmelse af, at det her er virkelig overkommeligt og jeg kan også finde ud af det - og JA - klart få
dankort på - det er ogaå et tryghedsstempel. Jeg er ligeglad med hvad tid du giver pakken til posten - jeg vil bare vide hvornår jeg får mine varer. Igen noget med at gøre det overskueligt.
Få smykkerne tilpasset individuelt
eller
vær unik, design dine egne smykker.
er 5. punkt under information - og dette ser jeg også som et af dine særegne punkter.
Krondal Art-Work henvender sig specielt til dig, der tør have din egen stil og ikke ønsker at ligne naboen. Du ved hvad du vil have og er ikke bange for at gå forrest. Igen fed pointe der er gemt for langt væk - og for mig er det ikke tydeligt at du tør skille dig ud;o)
Alt på din web er på dansk, men du skriver enter shop på engelsk - og der er ikke billede på den - men jeg gætter på at du aller helst vil have mig til at klikke på den???
Nu er min hjerne jo sådan en simpel mande ting, men når jeg ser smykker, brugskunst osv - så køber jeg dem hvor jeg bedst kan lide modellen på billedet, eller dem min kæreste har dikteret at hun gerne vil have - det er nemt og lige til. Jeg tror, at for at få mænd til at købe, kan det være en fordel at dine produkter "hænger" på noget. Og måske det samme for kvinder (At du inspirerer mig til at se muligheden for mig ved køb af dine produkter) - det skal selvfølgelig bare vise unikke mennesker, da du sælger på at turde være unik - tør du lave en hjemmeside der udstråler dette?
Ja, nu må jeg nok hellere holde inde - håber du får mine tanker og de kan gøre noget for dig.
God aften
Vh CC