Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det korrekte valg - Google Adwords? eller Søgemaskineoptimering?

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du har nok ret det er seo´en der gør? / Kan det være fordi de har kørt reklamer  som er set af over  10.000 millioner mennesker  over 5 år? eller hvad?

Jeg stoppe for denne gang.

Mikael -  held og lykke med dit Diskoteker og Strip Tease.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:48

Jeg har stadig til gode, at se en eneste TV-kampagne for et website med en positiv ROI. De eneste der kører TV-kampagner for websites er dem, som har råd til at investere i en langsigtet opbygning af en højere kendskabsgrad.

TV-kampagner skaber ikke onlin salg i en grad, der gør at de krone for krone kan tjene sig hjem. Derimod er det en rigtig god forretning for de kommisionslønnede mediebureauer, der anbefaler disse kampagner :)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 21:52

@Senior Campaign Consultant: Hva' har du gang i? Og hvad er din pointe? På din profil angiver du dit website til http://www.dansk-reklame.dk/ - domænet er næsten helt nyt (16/12-2011) og alligevel skriver i, at i er "the nations leading outdoor advertising firm" ???

Og samtidig er der lige det spændende, at domænet er oprettet af SEO Danmark ?????

Netop SEO Danmark har der allerede kørt en meget spændende tråd om herinde på Amino:
http://www.amino.dk/forums/t/143946.aspx?PageIndex=1

Ta' nu og hold op med det pjat! Det er simpelthen tidsspilde for alle!

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 21:58

Hos TDC shared Linux hosting, ved ikke hvem seo danmark er?

synes du at denne tråd er spil af tid ?

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 22:00

det et er nogle virkelig fine hjmmesider du har .-)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 22:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Senior Campaign Consultant:
synes du at denne tråd er spil af tid ?

Den er i hvert fald ved at være kørt noget af sporet ift. trådstarters spørgsmål

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:06

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:31

Det er sjovt du ikke kender SEO-Danmark, eftersom det domæne du har postet din "SEO-rapport" på ligger på samme adresse og samme etage som det Rosenstand lige har postet:

Vi kan da også lige tage seo-danmark.dk:

Du kan drive din forretning som du ønsker, men jeg tror du skal gå lidt mere stille med dørene i stedet for at komme væltende ind på den måde du gør, da du er virkelig nem at gennemskue.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har læst første side, måske jeg kan være med til at bringe tråden lidt tilbage på sporet igen.

Kort fortalt, bruger jeg SEO på min www.lottostat.dk - og som en test har jeg så også gjort lidt på VoresByg.dk - begge link i min signatur.

Ingen af de to sider har været i Adwords, det er basically informations sider - især LottoStat.dk er det.

PÅ indeværende tidspunkt forsøger jeg at overtage verdensherredømmet (i Danmark) på søgeordet "lotto", for no offence - men Danske Spil's side er real crappy SEO optimeret.

Jeg mener til trådstarters start tråd, at man så absolut ikke kan sammenligne SEO og Adwords.

SEO er arbejdet... Det er forholdet...
Adwords er hurtigt... Det er købesex...

Så kort og godt mener jeg at mottoet må være, jeg kan enten pleje min kære - og derved altid få det jeg har brug for (for det meste da..) - eller jeg kan fokusere på at tjene nok penge hjem, til at få råd til det ugentlige besøg ved Adwords...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 08:48

Senior Campaign Consultant:
agner og TV reklamer tag et eksempel som wupti.com eller cdon.com  danske spil eller pokerstars hvis du vil have gang i din online butik/forretning. er det næppe SEO der skaber underværker. men god reklamestrategi skaber vækst

Det må være årets citat indenfor online markedsføring ! :)

Tak fordi du startede min morgen med et lille smil..

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)