Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-shop forsendelser ?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at sætte en e-shop op, og skal i den forbindelse have orden i distributionen.
 
Hvem bruger i andre e-shop indehavere til international distribution, er det UPS, DHL eller findes der nogle mindre udbydere med bedre priser/services  ? Produkt størrelsen er ca. 16 x 31 cm.
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er godt nok ikke et svar på dit konkrete spørgsmål, men emnet pakkepost har været oppe på flere tråde her på sitet, så jeg synes lige jeg vil videregive nogle af mine erfaringer.
(Specielt nu da jeg lige har fået postDK''s prisliste for 2006 ind af døren.)
 
I min tidligere stilling, brugte vi DHL til alt pakkepost og det gjorde af følgende årsager:
 
De afhenter hver eftermiddag eller på bestilling.
Hvis man har mere end 2000 pakker om året kan man få nogle rigtigt gode priser.
Omlevering sker af post DK, så privat kunder også bliver betjent ordentligt.
 
Jeg ved godt at 2000 pakker om året er lyder af mange hvis man er nystartet, men det er trods alt kun 7-8 pakker om dagen i snit, så har du en webshop med en rimelig ordrestrøm kan du altså sagtens komme op på dette. Prisen vi gav for dette var ( i 2004) 26,50 pr. pakke uanset vægt op til 30 kg.
Prøv under alle omstændigheder at forhandle en fastpris aftale igennem med dem. Det kan godt betale sig.
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Var prisen 26.50,- uanset hvor i sendte til i verden ?
2000 pakker om året lyder ikke helt skævt.
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

26,50 i Danmark.

Ring til dem og bed om et møde med en af deres konsulenter/sælgere.
 
Lagde indlægget i din tråd, fordi der er mange der spørger på netop dette emne, og tænkte, at der måske er flere, der kan bruge dette som udgangspunkt, når der skal forhandles priser.
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Coolt, har taget fat i DHL, gracias !!
Fra København
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

Jeg ville bare lige høre om jeg har forstået dine svar rigtigt. Jeg opstarte i løbet af begyndelsen af 2006 en webshop udelukkende med salg til private (og i første omgang udelukkende i Danmark).
Vil du foreslå mig her at tage fat i fx DHL?

Jeg vil jo yderst gerne undgå PostDK, som jo nærmest kun kan tilbyde 2 kr. besparelse hvis man sender en million pakker årligt fremfor hvis man kun sender 100! ,-)

Nu er det ikke fordi jeg regner med fra start at smide 25 pakker af sted om dagen, men det skulle da gerne der opad efterhånden.

Men ville altså høre om din løsning med DHL også er relevant ved salg udelukkende til private?

Venlig hilsen,
Kasper
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er relevant, det er nemlig post dk. der kører DHL''s pakker ud til private.
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Ville bare lige hører om du (Christian) har du fået fat i DHL? Har du forhandlet priser? Er du startet på din webshop?
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Webshoppen er ikke startet op endnu. Men jeg har været i dialog med DHL, og jeg regner med idag at modtage deres tilbud.
 
Tilbudet er basseret på følgende:
160 forsendelser pr. md.
16x31x3,5 cm
184 gram
Europa og DK
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Fik du svar?
 
Side 1 ud af 3 (27 indlæg)