Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor højt er mit kørselsfradrag?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 41
Fra  IMENO Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Er der en flink person der er sød at hjælpe mig med at regne mit kørselsfradrag ud?

Jeg er selvstændig og har 112 km frem og tilbage på arbejde hver dag. Jeg kører med en jeg deler mit kontor med da jeg ikke selv har bil, hvor meget er mit kørselsfradrag?

Jeg har været inde og kigge på: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=79751 Men jeg er usikker på hvad der gælder for mig? For der er vel forskel på selvstændige og lønmodtagere? Og under erhvervsmæssig kørsel står der "ved benyttelse af ege bil" som jeg jo ikke har.

Mvh.
Søren Lander

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 13:06

køre du i en disideret firmabil så? Hvem er bilen registreret hos? jeg ville ringe til SKAT for det virker lidt tricky på den måde. Men det er noget med, du skal opgive hvor mange dage om ugen du ligger og køre det du gør,fra hvor til hvor. men nu er i jo TO partnere men om EN bil...Jeg ville ringe til SKAT,for at være sikker.

min kæreste køre også af og til og han får pengene,men det gør DEN han har med ikke.men ved sørme ikke om det er det samme...

RING TIL SKAT!!

Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 31. May 11
Fra  IMENO Skrevet kl. 14:32

Ham jeg deler kontor med kører i sin privat bil - er der nogen der har erfaring med dette?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24

Hej.

Jamen det er 112 km - 24 km * sats.(ligningsmæssigt fradrag)

Ved samkørsel kan alle personer opmnå fradrag.

MvH

Peter

Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 31. May 11
Fra  IMENO Skrevet kl. 15:39

Det lyder godt, mange tak Yes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)