Hvis ja – kan det være, at du er den helt perfekte partner til mit projekt! Jeg har gennem en længere periode arbejdet på en ny produktidé til danske folkeskoler. Min produktidé kommer af min erfaring som sælger hos en af Danmark førende IT-virksomheder. Gennem mit job sælger jeg blandt andet interaktive tavler til danske folkeskoler. Skolerne har stor interesse for tavlerne, som for det meste består af smartboards eller activeboards. På nuværende tidspunkt bliver tavlerne udelukkende brugt som en almindelig kridttavle. Grunden hertil er, at der ikke bliver lavet seriøst undervisning materialle. Det er der jeg ser et kæmpe marked, men vil helst ikke gå mere i detaljer her. Som fortalt har jeg gennem en længerevarende periode arbejdet seriøst med dette projekt og foretaget en del reseach for at sikre, at potentialet er reelt. Herudover har jeg etableret kontakt til 7 skoler på Sjælland, som har sagt ja til at være med i et pilotprojekt af produktet. Jeg er altså med andre ord kommet forholdsvis langt i selve opstartsfasen af projektet. Dog mangler jeg en erfarn og seriøs forretningspartner, som har lyst og tid til at gå seriøst ind i dette projekt med mig. En mulig forretningspartner skal besidde følgende kvalifikationer:
Hvis du finder ovenstående interessant, kan du skrive en kort mail til produktide@gmail.com, med en beskrivelse af dig selv og dine kvalifikationer. Jeg ser frem til at høre fra dig. /Rasmus |
Har du ekspertviden om undervisning i folkeskoler, og har du en entrepeniørånd i blodet?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)