Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket cms skal jeg bruge ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er.. 
Jeg sidder og venter på designet kommer fra designeren, og jeg er ikke helt sikker på hvilket cms jeg skal benytte til siden.

Kravene fra kunden er at det skal være let for ham at smide noget tekst og billedeværk op, samt video. Det er faktisk næsten det, så, så simpelt som muligt.

Siden er en adventure aktivitets side, hvor han egentlig bare skal kunne lave en aktivitet, smide noget tekst op, med nogle billeder som nok bliver vist i noget billedeviser.

Jeg har erfaring med drupal, men tænker den er lidt overkill til opgaven, ellers havde jeg concrete5 i tankerne til den, men ved ikke helt hvor godt jeg syntes om dette system. 
Designeren sagde jeg skulle bruge en umbraco, der skulle næsten ikke bruges noget kode eller lign til den, og jeg har erfaring med C#, men ikke rigtig til web.

Har i nogen ideer eller forslag til sådan en størrelse side ?

- Niclas Schumacher 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:37

jeg ville klart vælge wordpress det er seo venlig let at opdatere og et af de cms systemer der har fleste tilføjelse muligheder vis ikke  er det med mest med det antal plug in der findes til wordpress

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:52

Helt klart wordpress :)

nemt og enkelt og mulighed for mange muligheder på sigt

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 22:10

Hvis du vælger at bruge Umbraco, så husk at vælge den nyeste v5 (er pt. kun i release candidate), da det ikke bliver muligt at opgradere fra 4.7 til 5.

Hvis du ikke ønsker at lære en masse om webprogrammering, kan du evt. få designet slicet op og lavet som et template til f.eks. Wordpress eller Joomla. Der ved har du, i store træk, kun noget opsætning at lave for kunden.

Jeg har selv brugt psd2html til at slice designet op for mig, men har ikke selv prøvet muligheden for at få det leveret som et Joomla eller Wordpress tema. De har leveret et godt arbejde til mine to sites (Autosnak og Recover My Website) og leverer normalt i løbet af et par dage.

Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 23:37

J

Dofs:

Hvis du vælger at bruge Umbraco, så husk at vælge den nyeste v5 (er pt. kun i release candidate), da det ikke bliver muligt at opgradere fra 4.7 til 5.

Hvis du ikke ønsker at lære en masse om webprogrammering, kan du evt. få designet slicet op og lavet som et template til f.eks. Wordpress eller Joomla. Der ved har du, i store træk, kun noget opsætning at lave for kunden.

Jeg har selv brugt psd2html til at slice designet op for mig, men har ikke selv prøvet muligheden for at få det leveret som et Joomla eller Wordpress tema. De har leveret et godt arbejde til mine to sites (Autosnak og Recover My Website) og leverer normalt i løbet af et par dage.

Jeg kende godt til programmering, men hvis jeg kan få et cms til at lave ting for mig, så er det jo klart at foretrække ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)