Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener vi penge på Puttethomsen.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Putte fra singleliv har nu fået en hjemmeside som jeg har lavet og vi vil gerne begynde at tjene penge på den, men vi ved bare ikke helt hvordan vi kan gøre udover at lave affiliate og google adsense. Er der ikke andet man kan gøre?

Mvh

Rune Hollins

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 14:39

Ingen der kan hjælpe på en søndag? :)

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 15:03

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 15:03

Rune Hollins:
vi vil gerne begynde at tjene penge på den, men vi ved bare ikke helt hvordan vi kan gøre udover at lave affiliate og google adsense.

Hej Rune,

Mener du om der er andre måde at tjene penge på hjemmesiden i den forstand, at det er passiv indkomst eller tænker du bare på om man kan bruge den som en kanal til salg?

Jeg kan se på hjemmesiden at Putte har været med i flere programmer og i længere tid, så hvis du / I tænker igennem hjemmesiden, så kunne hun måske booke sig ud til foredrag hvis hun mener at hun har noget at byde på den vej rundt.

Ellers er det vel stadig mere i affiliate genren og så begynde at blogge om forskellige ting og når det er muligt - og virker rigtigt - så linke til de forskellige produkter der snakkes om.

I kan eventuelt se på WilsonTech1 på Youtube, han videoblogger om alt muligt og har så samtidig links til gode aftaler i beskrivelsen.

&feature=plcp&context=C3723d47UDOEgsToPDskLKLAckgn7zoVjagDGil8JO" target="_blank">Klik her for WilsonTech1

Jeg kan kun anbefale andre at tage et kig på ham også, han er ikke kedelig!

Jeg håber du kan bruge det.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 15:11

Tak for svaret, det vil jeg lige kigge nærmere på :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 15:11

Vi har lige nu lidt over 1000 besøgende om dagen..

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:13

Mht affiliate vil jeg forslå, at i laver en anmeldelses side, hvor "putte" eventuelt anmelder produkter, som i naturligvis linker videre til med affiliate links.

Mere trafik

En rigtig god case, er den amerikanske pige Jenna Marbles, der blev kendt på at lave en youtube video "&ob=av3e">how to trick people into thinking you are good looking".
Hun blogger jævnligt og har enorm trafik.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 15:32

Jonas Jørgensen:

Mht affiliate vil jeg forslå, at i laver en anmeldelses side, hvor "putte" eventuelt anmelder produkter, som i naturligvis linker videre til med affiliate links.

Mere trafik

En rigtig god case, er den amerikanske pige Jenna Marbles, der blev kendt på at lave en youtube video "

&ob=av3e" target="_blank">how to trick people into thinking you are good looking".
Hun blogger jævnligt og har enorm trafik.

Laver hun kun videoblog ? eller har hun en hjemmeside?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:40

Kigger lige med

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 15:57

Hun har kun hjemmeside hvor hun blogger, men der kommer løbende videoer..

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)