Putte fra singleliv har nu fået en hjemmeside som jeg har lavet og vi vil gerne begynde at tjene penge på den, men vi ved bare ikke helt hvordan vi kan gøre udover at lave affiliate og google adsense. Er der ikke andet man kan gøre?
vi vil gerne begynde at tjene penge på den, men vi ved bare ikke helt hvordan vi kan gøre udover at lave affiliate og google adsense.
Hej Rune,
Mener du om der er andre måde at tjene penge på hjemmesiden i den forstand, at det er passiv indkomst eller tænker du bare på om man kan bruge den som en kanal til salg?
Jeg kan se på hjemmesiden at Putte har været med i flere programmer og i længere tid, så hvis du / I tænker igennem hjemmesiden, så kunne hun måske booke sig ud til foredrag hvis hun mener at hun har noget at byde på den vej rundt.
Ellers er det vel stadig mere i affiliate genren og så begynde at blogge om forskellige ting og når det er muligt - og virker rigtigt - så linke til de forskellige produkter der snakkes om.
I kan eventuelt se på WilsonTech1 på Youtube, han videoblogger om alt muligt og har så samtidig links til gode aftaler i beskrivelsen.
Mht affiliate vil jeg forslå, at i laver en anmeldelses side, hvor "putte" eventuelt anmelder produkter, som i naturligvis linker videre til med affiliate links.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Mht affiliate vil jeg forslå, at i laver en anmeldelses side, hvor "putte" eventuelt anmelder produkter, som i naturligvis linker videre til med affiliate links.
Mere trafik
En rigtig god case, er den amerikanske pige Jenna Marbles, der blev kendt på at lave en youtube video "
&ob=av3e" target="_blank">how to trick people into thinking you are good looking". Hun blogger jævnligt og har enorm trafik.
Laver hun kun videoblog ? eller har hun en hjemmeside?
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt