Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny åbnet aupair bureau aupairagency og se artikler, lidt stolt har man da lov til at være

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 12:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej

www.aupairagency.dk aupair bureau har formået at få artikkler iløbet af 1 mdr!Og faktisk mange mange flere.....

Presse/artikler om aupairagency.....

Nyeste artikler fra

Læs en artikkel fra Torsdag den 19 januar i Politiken

andre artikler på nettet.......

http://politiken.dk/indland/article1509069.ece  

http://www.sn.dk/Hjaelp-til-at-finde-den-rigtige-aupair/Egedal/artikel/177183

http://www.fag-artikler.dk/artikel/aupairagency-er-nyt-au-pair-agentur-208/ 

http://penge.dk/karriere/job/au-pair-formidler-drop-loenstigning

http://politiken.dk/debat/skrivdebat/ECE1507733/hvordan-opfatter-du-au-pair-ordningen/

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:37 | Låst

Tillykke med det! God reklame, kan det mærkes på besøgende på din side?

Selvom der nu er lidt en hetz kørende mod Au-Pair ordningen som den kører med Filipinske piger for tiden.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 17:49 | Låst

hej

det kan mærkes på kunder! vi få flere og flere!

også på hjemmeside besøg....

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:59 | Låst
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Besøg er rart - og kunder lige så - men er debatten god for Jer på længere sigt? Noget tyder jo på at et stort flertal i befolkningen associerer au pair piger med slavehandel og regulær udnyttelse.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:19 | Låst
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

hej

Hvorfor Majbritt alle dine kommentarer er kritik?Kan du aldrig nogensinde være glad på andres vegne, på andres succes', særlig som er opnået  på så kort tid??

Jeg skriver jeg er stolt, og har behov for ros og ikke ligegyldig kritik.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 22:34 | Låst
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Det var nu ikke ment som kritik - men jeg er personligt ikke enig med Hr. Spies i, at al omtale er god omtale - så hvis jeg havde et au pair bureau, ville jeg da være bekymret over den debat, man kan læse sig frem til under de artikler, du linker til. Det burde dine konkurrenter på det marked også være.

Alt andet lige kan en lovændring på området jo have stor indflydelse på Jeres omsætning på længere sigt, så ja - fedt du er kommet i medierne - men når historierne har den karakter, de har, ville jeg nok ikke have hænderne for højt over hovedet - det vil nok være klogere at bruge energien på noget seriøst lobby-arbejde.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:52 | Låst
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 9 person

hej

Kvinde menneske, der er et eller andet der er gået meget galt i dit barndom....vær glad på andres vegne istedet for at komme med al din kritik,hvem i al verden bedt om din kritik ....det er ikke lige nu du skal give mig kritik tak.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 23:00 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bland dig venligst 194% uden om min barndom - og tillykke med din fantastisk fine presseomtale.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 23:04 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

hej

se, jeg kan ikke blande mig uden om din barndom, se jeg er par og psykoterapeut, det betyder faktisk at jeg analyserer de flestes reaktioner, handling/besvarelser.....det er mit erhverv.... f.eks folk  der  prøver at nedbryde andres selvtillid... hmm det virker interessant..... 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 23:08 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg prøver ikke at nedbryde din selvtillid - jeg prøver at give dig et godt råd. 

Hvis jeg en dag skulle få behov for en terapeut, så tror jeg ærligt talt ikke jeg ville vælge en, der kalder sig selv provokatør. 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)