Besøg er rart - og kunder lige så - men er debatten god for Jer på længere sigt? Noget tyder jo på at et stort flertal i befolkningen associerer au pair piger med slavehandel og regulær udnyttelse.
Hvorfor Majbritt alle dine kommentarer er kritik?Kan du aldrig nogensinde være glad på andres vegne, på andres succes', særlig som er opnået på så kort tid??
Jeg skriver jeg er stolt, og har behov for ros og ikke ligegyldig kritik.
Det var nu ikke ment som kritik - men jeg er personligt ikke enig med Hr. Spies i, at al omtale er god omtale - så hvis jeg havde et au pair bureau, ville jeg da være bekymret over den debat, man kan læse sig frem til under de artikler, du linker til. Det burde dine konkurrenter på det marked også være.
Alt andet lige kan en lovændring på området jo have stor indflydelse på Jeres omsætning på længere sigt, så ja - fedt du er kommet i medierne - men når historierne har den karakter, de har, ville jeg nok ikke have hænderne for højt over hovedet - det vil nok være klogere at bruge energien på noget seriøst lobby-arbejde.
Kvinde menneske, der er et eller andet der er gået meget galt i dit barndom....vær glad på andres vegne istedet for at komme med al din kritik,hvem i al verden bedt om din kritik ....det er ikke lige nu du skal give mig kritik tak.
se, jeg kan ikke blande mig uden om din barndom, se jeg er par og psykoterapeut, det betyder faktisk at jeg analyserer de flestes reaktioner, handling/besvarelser.....det er mit erhverv.... f.eks folk der prøver at nedbryde andres selvtillid... hmm det virker interessant.....