Hvis du tværtimod gerne ville have delt mindre portioner ud, kan dette også lade sig gøre I Odense
Vi har ingen krav om minimums antal vi skal omdele i Odense.
Priser for omdelling i Odense :
Lejligheder 0,75kr.pr stk
Huse/villaer 1.20 kr.pr styk
Gågaden/byen 0,70 pr.styk
Hvis du gerne vil have delt 5000 stk ud eller mere i Odense er det selvfølgelig de første priser der gælder.
Vi er et team på +- 8 personer som igennem de sidste par år har uddelt flyers/reklamer for en række virksomheder og private .
Hvis opgavens størrelse er stor , har vi selvfølgelig muligheder for at tilkalde hjælp.
Vi er alle over 18, motiveret & målrettet! De fleste er universitetsstuderende som mangler lidt penge ved siden af s.u,en . Vi kender allesammen hinanden rigtig godt , og udfører opgaven efter aftale !
100%garanti for uddeling ! Hold jer ikke tilbage .
Det er grundet en omsætning under 50.000 årligt , pengene bliver delt mellem omdelerne.
Garantien består af at jeg personligt selv er med til at omdele , og største delen er tætte venner som kender hinanden igennem mange år! Vi kender hinanden rigtig godt , og stoler på hinanden fuldt ud .
Der har været nogle henvendelse om vi kan omdele KUN til Erhverv .og det kan det godt ,dog er prisen en smugle dyrere pga det tager meget længere tid..
Jeg har selv en webshop hvor jeg er CVR, registeret.
Det jo ikke en omdelings firma jeg har, det har været meget begrænset hvor meget vi har delt i da det ikke er så tit. Jeg har hjulpet med at skaffe jobs til de studerende som selv indberetter b skat.
Jeg forstår ikke hvorfor min tråd skal ødelægges på denne måde.