Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nespresso Pixie - Hjælp til hvilken kaffe jeg skal drikke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er en ung iværksætter, der godt kunne bruge noget energi og blive mere vågen om morgenne. Så vi overvejer at købe en nespresso pixie, hvor man bare sætter en kapsel ind og så får en stærk espresso. Nogen der kan anbefale en kapsel som har meget koffein, men også har en god smag? Den skal gerne drikkes som en shot ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej. Jeg har selv den store fuldautomatiske Lattissima F356 premium og er vældig glad for den. Men Pixie er også en fantastisk maskine.

I deres grundsortiment har de 2 kaffer der ligger højest i skalaen. Den ene hedder Ristretto og den anden hedder Indiya. Begge har en styrke på 10. Begge nydes bedst som espresso.

Er du hurtig og får købt din Pixie nu så har de en limited edition kaldet Kazaar som ligger på en styrke 12. 

Så skulle du nok kunne holde dig vågen.

//Kasper

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 12:41

Tak for hjælpen :)

Har du smagt Kazaar? Hvad synes du om den, hvis du har smagt den? Den er til at finde på ebay.co.uk, så det bliver nok den jeg skal vænne mig til at drikke, da jeg ikke rigtig har  vænnet mig til det med kaffe, da jeg stadig er 16 :P

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:46

Sidder faktisk og drikker den nu. ;) Jeg kan godt li den. Syntes den har en god eftersmag. Den har været inde som limited edition før og har fået stor succes. Men kan faktisk anbefale alle deres kaffekapsler. Du skal bare vælge den rigtige mængde og om det skal være en mælkebaseret kaffe. 

Skal du lære at drikke kaffe så prøv finezzo lungo eller Vivalto lungo. 2 milde kaffer men med god smag. Bare til at begynde med. Min favorit er fx. Fortissio lungo.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)