|
Denne afrikaner - eller nigerianer som han jo var - havde naturligvis også en masse millioner stående som jeg skulle hjælpe ham med at få flyttet - blot må han være ny i faget som scammer for han var hurtigt ud med den melding - de plejer gerne at sno sig langt udenom, enten med et påskud om at de bor i USA og gerne vil Danmark og arbejde - men ham, han gik lige til stålet. Kunne det ikke tænkes man kan udtænke en plan og så bruge deres eget scam imod dem? Nogen forslag - for så er jeg klar - bliver kontaktet i snit 5 gange i ugen på Yahoo Messenger, så der er da grobund for noget sjov ;-) MVH |
Skal vi scamme en Nigerianer?
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Træk ham rundt i manegen og lad ham godt og grundigt tro, at du er hoppet i med begge ben. Når alt så kommer til stykket, og han vil have dig til at rejse til Holland for at aflevere et "depositum", eller hvad der nu skal til, så skal du fyre et eller andet af med en syg moster eller hund, som gør at du ikke kan rejse, men at han da gerne må komme til Rusland, hvor du bor, for at hente depositummet. For han lyder jo så tillidsvækkende :-P Jeg har ikke selv gidet at spilde min tid på scammails, men hvis du har lyst til at lege med dem, så er du ret godt sikret anonymitet bag din messsenger-konto (med mindre du har været så uforsigtig at putte din fysiske identitet på din konto...) Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
|
|
|
|
|
Hej Lasse Brug lidt tid her faktisk rigtigt sjovt :) |
|
MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
avs... det var altså ikke ment på den grimme måde... puhh støn... er her ik lidt varmt!!! Så lige at den frase havde dobbeltbetydning i dette tilfælde og det var absolut ikke meningen. Sorry folks! Hørte bare engang en dame sige det til mig i forbindelse med at mine småsøskende var ligeså frække i kæften som mig (gad vide om hun mente det på den anden måde??!!, jeg er jo ikke helt lys i huden) GRrrrrrrr...... Nu går jeg i seng! ![]() |
En sort mand fra Afrika er en neger - det har han været ligeså længe jeg kan mindes - der skrives endda børnesange om dem - det er bare nu om dage - i denne højtid med så meget korrekthed at man en neger ikke er en neger ;-) MVH |
Bliv gratis medlem

(gad vide om hun mente det på den anden måde??!!, jeg er jo ikke helt lys i huden)