hej tobias jeg hedder Peter Rockall Thorsen, jeg ved godt at det er længe siden du har skrevet dether indlæg men jeg søger netop lige en som dig men lad os tale mere samme. du kan kontakte mig på p.rockall-thorsen@jubii.dk jeg har et par fede ider men kabitalen er ikke så god....
Der er mange interesserede her. Og det er da dejligt. :) Har du fundet én god idé at investere dit drive i?
Jeg har designet en bordskåner, som jeg meget gerne vil have solgt. jeg har prøvet at ringe til IKEA, men deres svar var, at de ikke tog imod designs fra andre, end dem, som de allerede samarbejdede med... Og så gik jeg i stå... Bordskåneren ligger bare hjemme i et skab, og der sker ikke mere, men jeg er sikker på, at jeg har fat i noget unikt med dét design.
Jeg har bare ikke energien og fantasien til at få det videre. Har du?
Hvis du er interesseret i et sådant projekt (som nok ikke koster 100.000, men det kommer selvfølgelig an på, hvilke løsningsmodeller du har for at fp bordskåneren i salg), så send mig en mail på sandiepsdk@yahoo.dk. Så sender jeg dig et billede af bordskåneren.
Jeg har en masse kontakter i Asien, primært Japan, men også nogle kinesiske. Hvis du kunne være interseret i at lave et mere traditionelt import firma, er der rigtig gode muligheder i disse tider, (de er presset på økonomien, så selv så lidt som 100k kan man købe en del for, det kunne både være modetøj og andre design ting, men hvis du virkelig vil tjene penge skal du nok over I nogle af deres mere økologiske energi produkter, hvor ikke mindst japanerne er kilometer foran europa, på vind og vand energi i mindre størrelser.
Du kan sende en besked hvis du vil høre noget mere, og ellers kan du evt komme forbi bureauet til en kop kaffe...