Hej Alle Er der nogen der ved hvad prislejdet er for at få lavet en kort video man kan indsætte på et site - fx som her: http://www.briantracy.com/ Jeg skal være fair og sige at det ikke er noget jeg er på udkig efter pt. Blot nysgerrig. Hilsen Morten |
Video på web site
Den heftige strip Tracy har på sin site, hvor kan kommer gående ind på skærmen er dog nok i den dyre ende af skalaen ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Lasse - Du bliver mere og mere kreativ når du skal skjule dine affliates links hva ;) Morten - Jeg ville ikke kaste mig ud nogen månedlig service, det lyder underligt i mine ører. Det du har brug for er vel bare at få optaget et videoklip med dig, få det lavet om til et format der kan afspilles på din hjemmeside, det kunne f.eks. være swf, og så benytte en af de mange gratis viewers der er. Det skal dog siges jeg heller ikke er en haj inden for området, jeg studsede bare over en månedtlig ydelse, som ikke giver ret meget mening i mit lille hoved :) |
|
|
Dato: 05-05-2007 16:31:36 Forfatter: Martin Tygsen Lasse - Du bliver mere og mere kreativ når du skal skjule dine affliates links hva ;)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Martin, hvorfor forventede jeg en kommentar fra dig..? hahaha! Så lad mig VIDERE-formulere på mine kommentar: Der findes aktører på det område som giver flere muligheder, bedre muligheder end det jeg linkede til - pointen er blot at man kan teste brugen af video på sin website med VideoGenerator for en lousy dollar. I anden sammenhæng på Amino har jeg faktisk oplyst at jeg FØRHEN har brugt VideoGenerator. Hvis man ved at teste ideen af med VideoGenerator synes det er et cool redskab - så hiv deres system af igen - og find så dem med nogle bedre løsninger, det kan eks. være "MyVideoTalk" eller TalkFusion - begge systemer som er lige til at gå til. Men sikker på deres nogle drenge outthere der kan håndtere det samme --- og så er YouTube jo heller ikke helt ueffen. MVH Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Lasse - det kunne somend være så mange andre aminobrugere der havde kommenteret at du skjuler dine affliate ids, du ved ligeså vel som jeg at jeg ikke er den eneste modstander af det. Og beviset på at du selv ved det må jo være at du forsøger at skjule dem igennem redirects. Vi kan jo bare håbe på at Thorborg laver et nyt regelsæt når det nye amino kommer op, det ville virkelig være værdsat. Nu argumenterede du ikke for hvorfor der skal betales et månedligt beløb, er det fordi de hoster det for en som Lars er inde på? For som jeg ser det er der ikke noget vildt ved manden der kommer ind nede i hjørnet på siden, det er en ganske almindelig flashfil med tilkoblet player, at han kommer ind fra siden er jo bare lavet direkte i videoklippet(gætter jeg på) så ikke noget fancy hokuspokus der. At den følger med ned kan også bare laves med nogle helt basale scripts. Nu kom jeg alligevel lige til at gå ind på dit link, og du siger man kan optage en video, men så vidt jeg lige kan se og læse (gad ik høre på en dum stemme) så er det kun lyd og ikke video? Hvilket jeg så slet ikke ser nogen grund til at linke til, udover at du lige kunne tjene en ekstra skilling. Du skriver heller ikke noget om hvad den koster, udover det kan testes for 1 dollar. Men det kan vel igen skyldes at hvis du fortalte det, var der ikke nær så mange der signede op= mindre affliates til dig. Jeg håber det sætter lidt lys over hvorfor så mange herinde og overalt på nettet ikke bryder sig om affliatelinks på fora, simpelthen fordi det er i personens interesse at oplyse mindst muligt men stadig skabe en intersse for at få folk til at signe op. Istedet kunne du have meldt rent ud, at det var et program til audio, det koster 1 dollar i test, og hvis du vil bruge det koster det xx dollars eller hvad det nu koster. |
Dato: 05-05-2007 18:04:52 Forfatter: Martin Tygsen Nu argumenterede du ikke for hvorfor der skal betales et månedligt beløb, er det fordi de hoster det for en som Lars er inde på? >>>>>> Yep! - det er netop sådan det er! - og jeg er glad for at Amino har sådan en lille flueknepper som dig, så man lige får koblet lidt ekstra formuleringer på sine kvikke kommentarer ;-) Det direkte link til 1 dollar testen var udelukkende (førhen kun) via AudioGenerator siden - og har nu lige konstateret at de ikke længere har Video delen i spil - ihvertfald ikke via det oprindelige VideoGenerator link... så det var jo i den grad et lousy forslag jeg kom med - så vil straks hælde til enten at gøre brug af YouTube, omend eks. MVT og TF giver nogle bedre muligheder for at customize sine videos... dog koster det så, bl.a. fordi de hoster video m.m. og iøvrigt giver adgang til en række redskab og tools som maximere sit udbytte af at bruge video i emails eller på website. Har dog ingen affiliate-links at dele - redirecten var en gammel eén, som lige kom i tanker om - så google TalkFusion eller MyVideoTalk - MVT har jeg set i funktion mange gange - og er iorden - kan koble dig op med et par stykker der bruger det system og dermed vise det i funktion - men for Martin FK´s skyld så kan vi holde det på email/PM basis ellers skal jeg nok ud i at forklare om jeg nu er i ledtog med dem, which I am not... hehe! (skal lige prikke lidt til dig...) MVH Lasse |
MVH |
Du linker til audio, om du så har troet det var video det kan jeg jo ikke vide, for mig at se smider du et affliate link til noget som overhovedet ikke kan bruges i denne debat. Jeg kan trodsalt ikke læse dine tanker - heldigvis for det. Nu vil du ikke henvise til talkfusion eller Myvideotalk fordi du ikke har noget affliate, men må jeg spørge dig hvad det kan skade at du linker direkte uden affliate, det enste jeg kan se er at det måske kan skade dit ry som affliatelinkspammer. Jeg kender ikke de 2 systemer du nævner, så derfor skal jeg ikke udtale mig om dem, hvis de hoster løsningerne er det sikkert ganske smart hvis man kører meget trafik igennem, ellers ville en lille flash film sagtens kunne klare det. EDIT: quote systemet kræver tekniske snilde at anvende Lasse ;) - Ej det er vidst bare softwaren der halter, især hvis du redigere et indlæg eller anvender klade. |