Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget app.får jeg for kr. 3000-5000 ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er platformsvalget da ude af billedet
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 07:33

Peter Skouhus:

Man skal passe på at man ikke "kammer alle over en kam". 

Jeg har 18 års erfaring først som kunde senere some leverandør. Min erfaring er at i 8 ud af 10 projekter som giver problemer er det fordi opgaveudbyderen ikke ved hvad han vil have, og problemerne er oftest at forretningsmodellen ikke er på plads.

Manglende styr på forretningsmodellen kan bl.a medføre følgende problemer: 

1. Kvaliteten af koden fordi man nu er nød til at ændre i eksisterende kode efterhånden som forretningsmodellen kommer på plads og der er ikke tid / penge til at gøre det ordentlig. 
  2. Prisen. Ændringer tager tid, og det skal betales. 
  3. Tingene bliver dyre, kunden presser på for at få det lavet hurtigt (pga. ekstra omkostninger) og det går ud over kvaliteten. 
  4. Nervnerne og samarbejdet bliver testet.
  5. Leverandøren begynder at blive bange for sine penge og kan derfor kræve ekstra betaling. Kunden er ligeledes bange for at blive snyt af leverandøren fordi kunden ikke forstår teknik. Når man det punkt er det som en lavine. 

På vores reference side kan du læse 30 - 40 anbefalinger fra Danske firmaer som har outsourcer.  http://www.1902software.dk/referencer/ du vil se, at det godt kan lade sig gøre. 

.... for each his own..... :-)

Jeg kan godt se at jeg umiddelbart gjorde det, men jeg snakkede nu mest om at finde tilfældige programmører via websites (efter billigste pris) og så gå ind i projektet som helt ny inden for appudvikling.

Det er super fedt at i har jeres eget firma der, og jeg er da sikker på at det er en super løsning for alle, og kan sagtens anbefales hvis man har den form for kontakter. 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 07:40

Kristoffer Broholm:

Jeg kan godt se at jeg umiddelbart gjorde det, men jeg snakkede nu mest om at finde tilfældige programmører via websites (efter billigste pris) og så gå ind i projektet som helt ny inden for appudvikling.

Det er super fedt at i har jeres eget firma der, og jeg er da sikker på at det er en super løsning for alle, og kan sagtens anbefales hvis man har den form for kontakter. 

Fair nok, hvis du kun går efter prisen så går det galt. Typiske hænger pris og kvalitet sammen (hvor kvalitet er alt fra hvordan koden er skrevet til kvaliteten på kommunikationen...)

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 08:53

Hej

Jeg kan levere en iPhone app til dig for 5000 kr ex moms, samt 349 kr ex moms pr måned. Dette gør du selv kan opdatere indholdet i den, sende push beskeder til dine brugere, rette indhold, og meget mere.

Send mig en PM eller mail hvis det har interesse.

Tilmeldt 27. Sep 10
Skrevet kl. 23:41

Hej og tak fordi i tog jer tid til at svare

jeg må nok tilstå at jeg måske nok var lidt for hurtig ude da jeg spurgte om en app...

Jeg har gravet lidt i det og er nok nået frem til at det måske nok var smartere med en webapp så slipper jeg jo for at tænke på platform.

så mit nye spørgsmål er 

hvem i alverden laver en webapp og fås der et cms?

Tilmeldt 27. Sep 10
Skrevet kl. 00:08
Hej igen igen
Jeg fandt et addon til prestashop som løser det indtil videre.
men tak for inputs.
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)