Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan sælge sand i Sahara

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Helt enig med dig..Tak for din søde rare email...

Også held og lykke til dig....Rart at nogle kan tale godt til en herinde..Så taler jeg også rart igen..

Knus

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 21:41
Har læst denne tråd og den tråd der henvises til, som en af de tidligere oprettet. Og jeg kan ikke dy mig, men bliver lige nød til at komme med en tanke jeg fik da jeg læste guccilutti''s måde at formulerer sig på.

For mig virkede det ikke så meget som tiggergang, nærmere som en der forsøger at lege "Gold digger" og fange en mand med et stort hjerte og en spækket tegnedreng  ???

Måske kunne HR. Thorborg åbne en dating portal for iværksættere  eller findes der allerede sådan en?

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 22:22
Det er jo en kvindes vinkel at se på det at hun leder efter en med en stor... tegnebog :)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 22:49
Dato: 07-05-2007 22:22:29 Forfatter: Ken Krejlgaard Poulsen Det er jo en kvindes vinkel at se på det at hun leder efter en med en stor... tegnebog :)

Ha ha...........Ja det kan man sige og du har jo udvekslet mails med hende, så du ved nok bedst .

Men mon dog ikke at der også er et par mænd der kan se det på den måde - ud fra det første indlæg, i den tråd der henvises til. Jeg har markeret de ting der vakte tanken hos mig:

Hej derude

JEg har været på SU hele mit liv og er det stadig..Også har jeg lige set godt pizzarie som har været samme sted i over 10 år med samme ejer...Altid været min drøm at køre sådanne en sted....Han forlanger 1mio og har bare ikke en krone..

Hvorfor sidder der ikke en herinde som vil hjælpe mig....En som kab leve sig ind i hvor trist en situation ejg står i...En som har så mange penge og tænker det er jo ingen ting.....VIl selv gerne hjælpe folk med glæde...

Knuser den Triste

Min mail/msn

Håber der dukker en seriøs en frem.

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 09:51
Hej Martin.
Rart at du våger over os.
Tonen  i denne tråd var efterhånden for langt ude.
Jeg  ku´ godt tænke mig at vide, hvor Rockerfeller og vores egen Lars Larsen havde været i dag med hendes atitude.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:04
Dato: 07-05-2007 20:56:38 Forfatter: guccilutti
MIn kammerat er ved at starte en side magen til din og den bliver nok bedre..

Uha, Martin - du må hellere ligge søvnløs... Amino 2 er på vej ;-)
Formoder GucciLutti er slettet - eller bliver slettet... eller hvad du nu finder på - men kan da forestille mig at "hende bag" GucciLutti sikkert vender tilbage i andet brugernavn senere ;-)

Skulle du GucciLutti kigge med, så mindes du vel de mange råd og håndsrækninger du rent faktisk har fået gennem tiden ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)