Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan sælge sand i Sahara

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
du er altså værre end de spammere, vi en sjælden gang imellem har på besøg på amino.
Hvis man svarer på noget i dine indlæg, som går dig lidt imod, så sender du private beskeder, hvor du sviner folk til.

Måske burde du læse Emma Gads Takt og Tone, inden du skriver mere på Amino!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:25
Dato: 07-05-2007 18:18:29 Forfatter: guccilutti
Luk bøtten Thomas

OG få dig et dansk kursus i hvordan man analyuserer og fortolker ting...For jeg tigger ingen..Jeg er åben og ærlig og en som knokler for at tjene kassen..

SÅ pas på med hvad du skriver dit svin tak!!!!!!!!!

FÅ dig et liv...

Jeg behøves ikke at sælge mig selv..Har det godt..SÅ LUK!

Du er ikke for kvik hva?

Nu er der med sikkerhed ingen på Amino der gider have noget af gøre med dig, når du er så fjendsk og ubehagelig.

Tror det bedste for dig ville være at smide dit password og brugernavn til Amino langt væk..

Bare et godt råd, for den opførsel du udviser her er ikke acceptabel.

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 18:45
Hej GucciLutti.

Jeg synes faktisk at mange amino´er igennem dine en del indlæg har været både hjælpsomme og positive. Men mange af dine indlæg har ikke rigtig vist dine kvalifikationer eller hvad du vil kunne bidrage med.

De fleste er hårdt arbejdende, men der skal lige som lidt ekstra til.

Din tone og efterfølgende modsvar giver et meget negativt billede af dig, hvor jeg som partner eller arbejdsgiver nødig skulle bede dig om at gøre en ting, som du ikke vil, da du umiddelbart virker til at blive en del aggressiv.

Fortæl lidt om dig selv, hvilken uddannelse har du - har du nogen erfaring.

De fleste andre amino-brugere ryster sikkert på hovedet, når jeg nu ikke giver op, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, om du formulerer dig, så vi misforstår eller det bare er det eneste du kan byde såsom "at hoppe med på vognen"

Omvendt kan jeg også love dig, at jeg HELT bestemt ikke vil "lukke bøtten", hvis du kommer med samme besked til mig, som du kom med til Thomas.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:57
Dato: 07-05-2007 18:18:29 Forfatter: guccilutti
Luk bøtten Thomas

OG få dig et dansk kursus i hvordan man analyuserer og fortolker ting...For jeg tigger ingen..Jeg er åben og ærlig og en som knokler for at tjene kassen..

SÅ pas på med hvad du skriver dit svin tak!!!!!!!!!

FÅ dig et liv...

Jeg behøves ikke at sælge mig selv..Har det godt..SÅ LUK!

Kære Guccilutti

Du har nu 24 timer til at komme med en undskyldning, ellers sletter jeg din konto.

Dbh Martin
Vicevært
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 18:58
Hahaha.... Det var sgu da dagens griner!

GucciMutti, håber du er bedre til at sælge personligt, end du er på skrift... Men jeg må alligevel takke dig. Jeg kommer til at gå med et stort smil på læben resten af dagen.

Held og lykke med dine kommende projekter

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 19:07
Dato: 05-05-2007 12:55:14
Forfatter:guccilutti

Hejsa FOlket

Jeg er en ung frisk pige på 26 med mod på at prøve at opstarte et eller andet, eller hoppe med på en vogn, hvis der sidder nogle herinde som har lyst til at opstarte noget eller er i gang???

- Så må i meget gerne skrive til mig på sunfutti@hotmail.com

så kunne vi evt finde ud af noget.

Hej Frk. Gucci,

Uden hensyn til det mindre heldige udfald af denne tråd, så har jeg lige et par nemme spørgsmål:
Hvad er du god til? Hvad kan du bidrage med? Hvad er du interesseret i?
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:57
Kære Martin

Jeg skriver IKKE undskyld til ham når han skriver så provkoerende som han gør....Du må da hjertenes gerne slett mig...

Såp slet du bare min konti..CIAO

MIn kammerat er ved at starte en side magen til din og den bliver nok bedre..

Take care held og lykke.....

- Thomas du får ikke en undskyld...Du er meget prookerende,....

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 21:07
1.) *ROFL*

2.) INGEN har været provokerende, du begyndte at svine alt og alle til...

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 21:08
Dato: 07-05-2007 20:56:38 Forfatter: guccilutti
Kære Martin

Jeg skriver IKKE undskyld til ham når han skriver så provkoerende som han gør....Du må da hjertenes gerne slett mig...

Såp slet du bare min konti..CIAO

MIn kammerat er ved at starte en side magen til din og den bliver nok bedre..

Take care held og lykke.....

- Thomas du får ikke en undskyld...Du er meget prookerende,....

Det er sku for grineren...

guccilutti jeg har faktisk en ide til dig, som jeg fik mens jeg sad og læste denne tråd igennem.. For nu en del år siden (inden DVD slog igennem) kunne man købe et videobånd hvor man kunne få en ordentlig sviner af nogen forskellige mennesker... Bare sådan hvis man følte at man trængte til at der blev rusket lidt op under en..

Tror måske godt du kunne få success med at lave en tilsvarende DVD, hvor man, alt efter ønske, kan få enten en lille opsang, en mellem udskældning eller en ordentlig sviner, hvis det er det der skal til..

:)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:11
Kære Guccilutti

Hvis du opfører dig på samme måde hos din kammerat, så varer det nok ikke længe før du også får en pause der.
Så tag et godt råd. Prøv at hjælpe andre mennesker og spørg ikke kun efter hjælp selv. Når du spørger efter hjælp, så giv folk lidt flere oplysninger og til slut, så hav lidt tålmodighed, det vil hjælpe og klæd dig meget.

Held og lykke.

Dbh Martin

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)