Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor tit skal en lille nyhedsside opdatere?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Hvor tit synes du en side som min, applikationen.dk, skal opdatere med nye anmeldelser/artikler? 
Vi er selvfølgelig flere bag projektet end blot mig, men vores ressourcer tidsmæssigt er selvfølgelig ikke til at vi kan opdatere den som EB.dk eller nogen anden nyhedsside, da der ikke er nogen form for indtjening på hjemmesiden endnu.

Men ja, som skrevet ovenstående, hvor tit ville du gerne have at de opdateret hvis du var fast læser, og er det et problem hvis den ikke bliver opdateret mere end 1-2 gange om dagen?

VH. Halfdan Valentin Harring. 

Find de bedste apps her!

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:21

Jeg kan godt lide at man ved at der er nye artikler på siden hver dag eller hver uge, så jeg tror at det er underordnet hvor tit, men mere at det er faste rutiner det køre i.

Men hvis i har tid og overskud til det, så ville jeg opdatere 1 gang dagligt.

Internet brugere er desværre bleven i al for forvent og krævende folkerace, de vil have svar på emails 2 min efter de har sendt den, og svar på et forums indlæg indenfor 5-10 min.

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 18:28

Tak for svaret Mads A. :)

Faktisk har vi opdateret gennemsnitligt 3-4 gange om dagen, men jeg blev i tvivl om det var "godt nok".

Find de bedste apps her!

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:20

Det kommer vel helt an på hvor meget indhold der er på siden, ekstra bladet har meget info og kan gøre dette, computerworld har 3 nyheder hver dag, men opdatere kun 1 gang ( så lidt jeg ved )

Men har i indhold til det, så smid så meget op så muligt. uden at det bliver for meget TV2News hvor alt muligt åbenbart er nyheder og få alt for meget sendetid da de skal fylde sendefladen ud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24

Hej

Halfdan Harring:
applikationen.dk, skal opdatere med nye anmeldelser/artikler?

I skal finde en frekvens, som passer til jer og til at I reelt har noget relevant at skrive om.

Det vigtigste er, at hvis I skriver at I vil opdatere f.eks. 2 gange dagligt, så skal I overholde dette, ellers vil jeres læsere forsvinde.

Mvh.

Ole

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 20:38

For et nyheddsite så vil jeg håbe at se opdateringer mellem 3-7 gange per uge. Det er tidskrævende, men man får mange repeat-visitors ved at holde sine opdateringer konsistente.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)