Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor stort varelager?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem tid overvejet at åbne tøjbutik til tweens i vores by, da det er en mangel. Jeg har undersøgt markedet og mener at der vil være potentiale for en butik som jeg har i tankerne. Jeg har snakket med en lokal iværksætter rådgiver og er igang med at lave forretningsplan. Jeg har snakket med flere tøjfirmaer og jeg har også et lokale på hånden.

Ja her kommer mit problem så. Jeg er ikke butiksuddannet og har derfor ingen erfaring med hvor meget jeg skal bestille hjem i de forskellige størrelser og vor meget jeg skal have på lager. Jeg syntes egentlig at der er ok respons og hjælp fra de forskellige tøjfirmaer, men når det kommer til de faktiske tal holder de kortene tæt ind til kroppen.

Altså jeg har brug for lidt rådgivning i fht. hvor stort varelager så jeg kan få et overblik over hvor mange penge jeg skal sætte i det her -og om det kan betale sig for mig. Jeg satser på 4-5 mærker. Der er ca 5000unge i aldersklassen jeg ønsker at dække hvoraf ca. halvdelen bor her i byen og resten i opland.

Håber at kan hente lidt hjælp her.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)