Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kiosk hylder osv til slik og chips

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved hvor man kan købe hylder, og lignende hvor man kan sætte varer og slik sodavand osv, til kiosker?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:22

GarethBale:

Nogen der ved hvor man kan købe hylder, og lignende hvor man kan sætte varer og slik sodavand osv, til kiosker?

Jeg ved, at Sander Design designer og udvikler stativer og salgsdisplays til butiksindretning.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32

GarethBale:

Der hvor du skal handle dine varer ved de, hvor man kan købe dette. Og de har som regel også viden om butikker, der har nogle til overs, hvor du kan købe dem til fornuftige priser.

Ellers er Bunzl lagerførende i alt til butik. Erfa Inventar er en anden mulighed.

Men ellers ville jeg hvis jeg var dig søge efter noget brugt. Butiksinventar er generelt i en god kvalitet, så ofte kan du ikke se forskel. Og hvis, kan man ikke når der er varer på. Og med alle de nærbutikker, der lukker i disse år står der masser rundt omkring.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)