Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp - system til stor event så folk kan debattere med hinanden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære AMINOer.

Jeg har brug for et værktøj, som folk kan bruge til en stor CSR-event til live-debat. Altså sådan at tilhørerne live kan komme med kommentarer, indlæg osv. undervejs og diskutere med hinanden. Jeg har overvejet følgende, men tror ikke de er oplagte, fordi:

FACEBOOK kræver at man har en konto. Mange erhvervsfolk vil næppe bruge deres private til formålet

TWITTER kræver, at man har en konto. Det har mange ikke, og det er besværligt at skulle bede dem oprette det

GOOGLE DOCS er godt, fordi det er åbent og man kan live-debattere, men det er vist ikke særligt godt i forhold til iPhones osv. Langt de fleste forventes at debattere via mobilen, ikke deres bærbare.

Så spørgsmålet er: Kender nogen herinde et system, som er super nemt at bruge og understøtter mobilplatformen godt, hvor 300 samtidig brugere vil kunne debattere og live-chatte med hinanden? Meget gerne et system hvor de ikke behøver at have en konto eller logge ind, men som bare er åbent og lige at gå til… På forhånd tak for svar!

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 19:44

msn.. men så skal alle være venner :) og det bliver med 300 deltagere ret hurtugt u overskueligt.. 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:48

Nu har jeg ikke lige undersøgt det, men man kan vel få en chat app som brugerne kan logge sig på ? kunne det være en løsning ? eller du kan sætte en chat op på en hjemmeside som brugerne kan klikke sig ind på, blastchat kan klare det antal du efterspørger og det koster ikke særligt meget, da du kan tilkøbe et boost på eks. 200 brugere til få penge, jeg mener at det er 25 dollars.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)