Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redaktør til ny søgemaskine-bog søges!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg knokler med at få skrevet mit nye mesterværk på dansk om markedsføring i søgemaskiner færdigt. Det bliver lidt af en moppedreng. Det ender nok med ca. 250-300 A4 sider (ca. 150-300 ord pr. side).

I modsætning til min første bog på dansk om søgemaskiner, "Søgemaskiner for Webdesignere", der udkom på IDG forlag i 1998, har jeg planlagt at udgive denne bog selv, som PDF-bog. Da jeg skrev bogen for IDG var jeg så heldig at have et par rigtig gode redaktører, som hjalp med at få bogen til at fremstå helt perfekt. Så det mangler jeg nu.

Jeg har brug for to typer af redaktører:

• Teknisk redaktør
    En person der tjekker at indholdet teknisk set er korrekt, læser kodekesempler igennem osv. Kort sagt, sørger for at der ikke er faglige fejl i indholdet. Jeg har allerede de 2 folk på som jeg skal bruge til dette, for at sikre et højt fagligt niveau.

• Sproglig redaktør
    Denne redaktør skal rette gramatiske og sproglige fejl, stavefejl og kommafejl. Således behøver denne redaktør ikke at vide noget om søgemaskiner. Jeg søger en person til dette job.

Så, jeg søger en sproglig redaktør, der mod betaling (enten kontant eller i royalities) kan hjælpe mig med at redigere bogen færdig.

Du skal helst have erfaring fra redigering af andre bøger og i alle fald kunne dokumentere perfekte sproglige kompetencer.

Jeg regner med at bliver helt færdig med mine skriverier indenfor de næste 4-6 uger. Bogen skal ud lige efter sommerferien.

Hvis du er interesseret i dette job så skriv til mig, enten her på Amino eller på mikkel@joyzone.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:10
Hej Mikkel

Jeg har en stedfar der er pensioneret redaktør fra Gyldendal. Han ville nok være god på den sproglige del. Hvis du er interesseret kan jeg prøve at formidle en kontakt. Er den på dansk?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:17
Det lyder helt perfekt! Ja, bogen er på dansk, og ja, du må meget gerne sætte ham i forbindelse med mig. Han kan emaile på mikkel@joyzone.dk - ellers smid mig en PM så sender jeg dig lige mit telefonnummer
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55
Har du forlag til den? Ellers kender jeg en del folk, som nok vil finde den interessant...
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:05
Tusind tak :)
- Men jeg tror jeg udgiver denne bog selv, alene med en praktisk distributionsaftale. Forlagene tager en alt for høj andel (typisk 85%) og er ikke gearet til at håndtere lige denne type bog i det format den skal ud i. Derudover har jeg allerede godt fat i 90% af målgruppen gennem nyhedsbreve, websites, radio osv, så de kan heller ikke gøre meget for mig på markedsføringsdelen.

Men, who knows, hvis der dukkede et tilstrækkeligt aggressivt forlag op, med en spændende plan, og villighed til at nøjes med 20-30% frem for 85, så vil jeg ikke på forhånd takke nej. Jeg har bare ikke lige hørt om den slags :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13
Peoples Press er dog en overvejelse værd. De har et fair cut, laver co-financing og er hammer dygtige til pressedelen. Just in case :-)
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 22:21
Hej Mikkel

Glæder mig til at læse dit mesterværk.

Jeg har aktuelt hjulpet  min svigerfar med at  udgive hans bog.

Til at læse korrektur   brugte vi Susanne Hemdorff (sprog og kontor)

Held og lykke med projektet

:-)

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:58
Tak for de gode tips og henvisninger. Lad bare flere komme til :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:54
Hej Mikkel

Jeg kommer med version 2.0 af E-Pusher som mere end 400 mennesker har købt og mere end 7.000 har hentet den gratis version. Du siger bare til hvis du har en ide til hvordan vi kan samarbejde om salg af din bog!

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 02:08
Hej Mikkel

Jeg synes det lyder enormt spændende at der er en bog på vej fra en så stærk SEO ekspert som dig :)
Kan du løfte sløret for hvor meget black hat bogen omhandler? - personligt mit ynglingsområde inden for seo :D

Hvad prisleje kommer den til at ligge i?

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)