Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opret momsregler i prestashop (tilbud ønskes)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har brug for en der kan opsætte moms på min netbutik i prestashop, det skal være således at prisen vises på forsiden incl.moms.

Som det er nu viser teksten (incl.moms) men den faktiske pris er excl.moms

send gerne et tilbud i en pm på opgaven

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:38

hvis du er fra københavn kan du komme forbi og så hjælper jeg dig på timebasis til 400,- (den takst jeg plejer at tage for besværlige regnskabsopgaver)

jeg ejer nemlig selv en prestashop og er vild med systemet, så jeg ved forholdsvist meget, og har også programmeret diverse ting til det.

hvis du er fra et andet sted, så er der måske en anden der kan hjælpe

jeg kan også hjælpe dig med andre prestashop ting - men betingelsen er at vi løser problemerne sammen hos mig :-) gider ikke sidde alene med dem, af frygt for at sylte semikomplekse opgaver.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:41

Hej.

Jeg kommer fra Randers, men det skulle vel ikke være nødvendigt at være fysisk tilstæde til at udføre denne lille opgave, men forstår dig godt hvis du fortrækker personlig henvendelse :-)

Mvh

Frank

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:46

Frank Rasmussen:

Hej.

Jeg kommer fra Randers, men det skulle vel ikke være nødvendigt at være fysisk tilstæde til at udføre denne lille opgave, men forstår dig godt hvis du fortrækker personlig henvendelse :-)

Mvh

Frank

OK - æv :-)

Ja, når jeg laver ting der ligger udenfor mit primære forretningsområde, så må det gerne være lidt sjovt - f.eks. hvis det er kombineret med at man lærer nye mennesker at kende.

Jeg kan anbefale dig en gut jeg bruger når jeg kommer til kort - han hedder sune og driver et firma der hedder blanye/newhow. Han kan hjælpe dig med alle prestashop relaterede problemer. Hans priser er rimelige, han er venlig, og han tjekker sin indboks flere gange om dagen i gennemsnit.

www.newhow.com

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:48

Tak for det Jørgen.

Kan de lige prøve at skrive til ham :-)

Mvh

Frank

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)