Som andre i denne tråd vil jeg anbefale dig at ringe til dem. Det er næsten umuligt at få et ordentligt svar via email. Typisk får du et par standard besvarelser inden du kommer igennem til dem og man bruger gerne dagevis på email. Derfor er jeg begyndt at ringe til dem. De svare med det samme og de har altid kunne løse mit problem med det samme mens jeg var i telefonen. Ikke noget med at sende mig videre eller love at ringe tilbage. Så selvom emails til dem kan være en lidt langhåret oplevelse synes jeg faktisk at de har ret god telefon service for et så stort firma: |
Kim Thranborg:Hmmm henvisning til en over 3 år gammel artikel...
Mon ikke meget er ændret siden dengang, og det primært er til det bedre?
Jeg kan ikke mindes at have hørt advarsler mod paypal i lange tider...
Men jeg er helt enig i at man skal holde tungen lige i munden når man skal håndtere indstillinger og administrative tilpasninger på sin konto...
Hej Kim
Du har ret indlægget er gammelt og der har ikke været advarsler fra forbrugerombudsmanden siden, men advarslen opretholdes stadig som jeg kan se det.
Dem jeg kender der bruger Paypal har dog heller ikke haft problemer.
Men de såkaldte e-vallets er stemplet so usikker betalingsmetode og Østre landsret har slået fast der ikke er noget at gøre hvis der går noget galt ved køb og salg af ydelser via Paypal derfor er det jo klart forbrugerombudsmanden vil opfordre til at bruge sikre betalingsformer som Visa / mastercard osv da disse kort er stemplet som sikre betalingsformer, hvor bankerne kan reagere hvis noget går galt og ikke som nu hvor bankerne intet kan gøre ved Paypal og Neteller.
Simon