Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af Arto-mino

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Falk Nielsen:

Nu kan jeg se at du er Amino plus, og her har du den mulighed at "blokere" en bruger så du ikke set vedkommendes indlæg..

Jojo - der er nu ikke nogen bestemt som "stalker" mig - ellers tak for infoStick out tongue

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 19:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg blev faktisk en smule stødt over indlæggets titel. Jeg forstår det nu; det er adfærden den er gal med. Ikke alderen.

Jeg synes også at mængden af useriøse indlæg er steget voldsomt. Desuden er der flere indlæg (og svar), som udelukkende skrives for at promovere sig selv uden at levere nogen form for værdi. Det er synd. Jeg oplever også en tendens til at svar bliver hængende i luften. Jeg forventer ikke at få noget, når jeg bruger tid på at svare i en tråd andet end et tak. Og det forventer jeg dog.

Det er vel op til os selv hvor mange af disse indlæg, der kommer. Så længe folk svarer, så bliver der spurgt? Jeg tror at jeg så var Brian jeg så give et fint svar til en meget ivrig spørger, som lød noget i stil med: "Prøv lige at trække vejret og tage det roligt." Det var et meget fint, kærligt og opdragende svar.
Det sagt, så har jeg fået min egen fremgangsmåde til at vurdere om det er min tid værd at svare i en tråd.

• Hvis tråden virker seriøs, og jeg ligger inde med viden, så svarer jeg.
    Useriøs er for mig er bl.a. at bede om tilbagemeldinger på halvfærdige affiliate websites lavet i wordpress opsat med et standard theme uden egentlig indhold.

Hvis jeg er i tvivl:
  • Er spørger Amino+ så signalerer det som regel at spørger er seriøs omkring sin tilstedeværelse.
  • Jeg kigger på spørgers profil. En fuldstændig uudfyldt profil, der stiller et spørgsmål hvor jeg er i tvivl om seriøsiteten (eller man lige kunne have ulejliget sig på Google), så hopper jeg videre.

Har I et måde at sortere på?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:31

Amino's niveau har i mine øjne været meget konstant de sidste 5 år.

Kunne det tænkes at du selv har udviklet dig og er ved at vokse fra amino?

Hvor gammel er du?

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 20:05

Som alle andre forummer med gunstigt stigende trafik, vil der jo efterhånden komme indlæg fra nye brugere der ønsker et hurtigt svar uden at bruge søgefunktionen og evt. tjekke om der ligger en tråd eller 2 med samme spørgsmål som er blevet besvaret brugervenligt og til de detaljer der er ønsket.

Det må man jo sortere i og evt. fortælle trådstarter at der er en søgefunktion som kan bruges, hvis man kan se at spørgsmålet er besvaret utal af gange.. 

Og et indlæg som dette kan da godt skræmme en om der er tale om de indlæg man selv en gang kommer med og det er da uheldigt.. Skal man så ikke svare trådstarter hvis man selv mener man har et godt svar og det ikke kun er for at promovere sig selv?

Jeg er på Amino.dk for at finde svar på de utallige spørgsmål jeg har som iværksætter. Så fik man muligheden for at blive Amino.dk PLUS medlem og løfte niveauet og samtidig kunne få lidt links - dette tilbud går selvfølgelig ikke forbi en E-handelsmand!

Er ked af denne trådstarters opfattelse af Amino.dk - for det er jo oftest bare nye tilkommende der forventer hurtigt svar uden at bruge søgefunktionen.. Oftest placeres indlæggende også de forkerte steder.. Hvor mange unge iværksættere skriver i "Unge helte" ?? Hvor mange feedback tråde skrives faktisk i "Feedback"? 

Sorter lidt selv og klik på de tråde der er spændende og relevante for dig selv.. Så virker det nok mere overskueligt : -)

Igen bare mit input.. Men er dette også forkert og ubrugeligt? 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:10

J. Deleuran:
Morten Falk Nielsen:
Nu kan jeg se at du er Amino plus, og her har du den mulighed at "blokere" en bruger så du ikke set vedkommendes indlæg..

Jojo - der er nu ikke nogen bestemt som "stalker" mig - ellers tak for infoStick out tongue

Det behøver nu ikke være stalkere. Jeg har personligt også benyttet "Skjul bruger" funktionen overfor nogle profiler, som min tålmodighed ikke rækker til at håndtere i debatten som alm. debatør. Skype-Smile

Det havde mit blodtryk faktisk rigtigt godt af. Og i relation til denne tråds emne.. alder.. Så må jeg erkende, at der på min "Skjul bruger" liste er en markant overvægt af såkaldte "voksne".

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:17
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lugter nu mere af èn som er blevet misundelig, på nogle andre unge iværksættere, som man hører så meget om, og så skal det gå udover dem som er på vej, i stedet for.

Typisk gamle mennesker..

Da jeg startede på Amino, da jeg var 36 år gammel, der fattede jeg minus af alt. Anede intet om hjemmesider, seo, at drive forretning, nada, zip , nul.

Jeg var 100 % også irriterende, da jeg spurgte om råd hele tiden. Nu har jeg 2 firmaer, og er ved at starte et nr 3.

Jeg husker også nogle af de helt unge , som heller ikke fattede en meter da de startede. Nu tjener de millioner, og mon ikke det er der skoen trykker ?

Iværksætteri handler ikke om at være voksen og moden, velovervejet , fornuftig og akademisk at høre på. Det handler om , som den store Fader Martin Thorborg siger : " At give den en skalle !!!!! "

Måske du skulle prøve det samme ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:14

jeg har også været nye engang jeg synes også jeg spurgte konstant dumt og jeg fik i ingen svar

dog en ting har jeg bemærket at de gange fået tilbud nye side er det afgørende at bruger har været længe aktive og har skabt sig et navn

de gange fået billig tilbud ja det var der også for 3 år siden

gid jeg havde vidste havde vidste det nu

ja der var også nye bruger dengang de spurgte om de samme ting og sådan har det altid været

hurtigt ind og ud igen , vis vi tager pænt imod dem bliver de har måske længere

man skal huske man skal kunne kravle før man kan gå derved skal man nogle langt ned og forklare og måske nogle samme igen og igen og gerne høre det fra flere der forklare det samme igen og igen .

Enkle gange hårdt svar igen samme med så har man tit gjort en god iværksættere gerning og hjulpet en husk at vær positivt altid det giver en positive iværksættere gejst der breder sig i en lind strøm

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Hold op en gang rygklapperi, måske skulle jer, der har så travlt med hvor dårlige debatterne er, gøre en indsats for at højne niveauet istedet for det her? .. Ja , det virker som en blanding af jalousi og "Jeg skal vise verden at jeg er bedre end dem" ... men guess what, det er du ikke! De unge iværksættere er åbne overfor det nye og tager det til sig, du (trådstarter og tilhørende rygklappere) har tilsyneladende mere travlt med at distancere jer fra det nye og ukendte (som så lige i det her tilfælde manifestere sig i form at nogle unge poder med krudt i røven der gør tingene anderledes end sådan nogle kedelige gamle og voksne mennesker som os).

Hvis du er træt af de samme kedelige spørgsmål fra nystartede iværksættere så lave en blog herinde hvor du besvarer de 20 mest "irriterende" spørgsmål, og bruger et iink til det indlæg som svar i de tråde hvor du mener debatten bliver triviel, så er du pludselig en del af løsningen.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan sagtens genkende den type personer, som klantres i det oprindelige indlæg.

Men lad os prøve at se samfundsmæssigt på de:
Vi har her et forum, hvor folk der får en idé til, hvordan de kan narre nogle skillinger op af lommerne på deres kammerater uden konsekvenser, kan få inspiration til at forfine dissemetoder.
Det lyder ikke så godt.

Måske er de lidt useriøse i starten, men de har jo fanget hele grundideen i at være selvstændig: Jeg skaber mit eget grundlag for at tjene mine egne penge.

Så kan vi andre give dem nogle gode råd, så de får luget ud i de alt for smarte ideer. Nogle af dem vil så stå tilbage med ideen om at klare sig selv og viden nok til at realisere det. Og nogle vil "falde fra" og blive lønmodtagere. Det er alt sammen fint. Jeg er glad for at have været med til at hjælpe de første, og jeg er lidt ligeglad med de andre.

Jeg har selv købt en hjemmeside for 2100 kr. af én som senere er blevet "ung millionær" her på amino. Jeg kunne have fået den for 1500 kr., hvis jeg kunne vente 8 dage, men levering på kortere tid kostede 2100. Dejlig naiv tankegang af én som var lynhurtig til at fange ideen i det at drive virksomhed.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ud fra dit indlæg at dømme, må jeg så være en af de Arto-minoer...

Jeg har postet mange indlæg, spurgt om mange spørgsmål, som sikkert har været ligetil og dumme i andres øjne. Men jeg har gjort det fordi, jeg er glad for at nogen gider svare, og jeg på Amino ikke føler der findes nogen dumme spørgsmål... Dog er der godt nok et par gange, hvor jeg har fået svar lignende denne attitude "Hvad tror du selv?"

Jeg syntes det enormt trist, at man ikke må have lov til at være amatør herinde, og at der rent faktisk er nogen, der føler det som en last, og ikke som et plus at kunne hjælpe nogen i den rigtige retning. Nogen stiller dummere spørgsmål end andre, men det er jo ikke for at spamme amino på nogen måde. Personen, ville aldrig være kommet herind, hvis der ikke fandtes én eller anden form for interesse i at være iværksættere.

Mvh hende, der tænker før hun poster i fremtiden... Tænk hvis mit spørgsmål er for Arto-mino agtigt...

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)