Jojo - der er nu ikke nogen bestemt som "stalker" mig - ellers tak for info |
Jeg blev faktisk en smule stødt over indlæggets titel. Jeg forstår det nu; det er adfærden den er gal med. Ikke alderen.
Jeg synes også at mængden af useriøse indlæg er steget voldsomt. Desuden er der flere indlæg (og svar), som udelukkende skrives for at promovere sig selv uden at levere nogen form for værdi. Det er synd. Jeg oplever også en tendens til at svar bliver hængende i luften. Jeg forventer ikke at få noget, når jeg bruger tid på at svare i en tråd andet end et tak. Og det forventer jeg dog.
Det er vel op til os selv hvor mange af disse indlæg, der kommer. Så længe folk svarer, så bliver der spurgt? Jeg tror at jeg så var Brian jeg så give et fint svar til en meget ivrig spørger, som lød noget i stil med: "Prøv lige at trække vejret og tage det roligt." Det var et meget fint, kærligt og opdragende svar.
Det sagt, så har jeg fået min egen fremgangsmåde til at vurdere om det er min tid værd at svare i en tråd.
- Hvis tråden virker seriøs, og jeg ligger inde med viden, så svarer jeg.
Useriøs er for mig er bl.a. at bede om tilbagemeldinger på halvfærdige affiliate websites lavet i wordpress opsat med et standard theme uden egentlig indhold.
Hvis jeg er i tvivl: - Er spørger Amino+ så signalerer det som regel at spørger er seriøs omkring sin tilstedeværelse.
- Jeg kigger på spørgers profil. En fuldstændig uudfyldt profil, der stiller et spørgsmål hvor jeg er i tvivl om seriøsiteten (eller man lige kunne have ulejliget sig på Google), så hopper jeg videre.
Har I et måde at sortere på?