Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger revisor/regnskabshjælp i Holstebro (omegn)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Zellert.com
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 27
Fra  BrandAvenue ApS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg er den glade ejer af en lille enkeltmandsvirksomhed som diver en webshop med B2C salg.

Mit problem er dog at jeg på ingen måde er en ørn til regnskab. Jeg er påbegyndt at bruge Economic men det er for det meste sort snak for mig.

Derfor vil jeg høre om nogen kan anbefale en god revisor som kan assistere/oplære i regnskabsøjemed. Helst i Holstebro eller nærliggende område.

Og jo - jeg har forsøgt at ringe rundt til forskellige revisionskontorer men synes det er svimlende summer der bliver talt om for at hjælpe med regnskab.

Zellert.com - OneShopping.dk - CondorKids.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Min erfaring er at du skal regne med 1.000-3.000 kr pr mdr for bogføring af bilag, løn, moms m.m. Derforuden skal du regne med mellem 12.500 og 30.000 for den årlige revisor gennemgang hvis du vil have dette.

Men jeg vil klart anbefale dig at få hjælp til det, og så betale den sjat penge der kræves.

Dbh Johnny.

Fra Odense S
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 87
Fra  BDM bogføring Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv via e-conomics hjemmeside at finde en bogholder/revisor, som kan hjælpe dig. Som kan logge på som administrator og hjælpe dig med bogføringen.

Jeg bor desværre på Fyn, men er sikker der findes nogen i dit område!! Jeg er selv på denne liste over bogholder/revisorer.

Held & lykke

BDM bogføring - Birthe

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Heldigvis er du ikke den eneste, som godt kan bruge en hjælpende hånd til det der med regnskab Smile

Hos e-conomic samarbejder vi med nogle eksterne konsulenter, som kan uddanne dig i at bruge e-conomic til dit regnskab. Det ser godt nok ud som om, at det tætteste de kommer på Holstebro er Aalborg eller Åbyhøj. Men du kan tage et kig på konsulent-listen her.

Vi har andre bogholdere/revisorer tilknyttet, som kender e-conomic. Du kan se en liste over dem i Holstebro her.

Held og lykke Smile

Mange hilsener

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sisse.

Hvordan bliver disse konsulenter valideret?

Jeg sidder lige nu med et regnskab udarbejdet af en af disse konsulenter..og for at sige det rent ud,

er det noget bras, der er lavet.

Forkerte opsætninger, bogføringer mv.!

Hvordan tester i disse konsulenter?

 

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Nitz.jamen du får da også en stjerne.

Det er vel et relevant spørgsmål...som jeg godt ved du ikke kaperer!

MvH

Peter

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter - Revisor:

Hej Sisse.

....

MvH

Peter

Kære Peter,

Jeg giver dig en stjerne for dit indlæg fordi du offentligt stiller spørgsmålstegn ved andre firmaers evner til at udføre opgaver og ovenikøbet når de tilbyder deres services til nye mulige kunder.

Du burde med dine mange indlægs erfaring herinde vide at det er dårlig skik at gøre. Du kunne meget bedre have stillet det i en privat besked og givet Sisse mulighed for også at svare der.

Grunden til at jeg vælger at give dig en begrundelse her i tråden, er at du har valgt at give mig en stjerne i to tilfældige tråde som tak for denne ene må siges at være en tragisk opførsel fra en mand i din alder, men sådan er det jo bare.

Havde du i stedet spurgt mig hvorfor jeg havde givet dig en stjerne, så havde jeg selvfølgelig argumenteret for dette, da jeg står ved mine udtalelser og handlinger.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter - Revisor:

Tommy Nitz.jamen du får da også en stjerne.

Det er vel et relevant spørgsmål...som jeg godt ved du ikke kaperer!

MvH

Peter

Hej Peter,

Du står da trods alt ved din opførsel, det må man alt andet lige respektere dig for :) Det var dog to og ikke en. 

Det var da en mærkelig ting at sige, selvfølgelig kaperer jeg relevante spørgsmål. Jeg mener bare der er mere stilige måder at gøre det på end du lige gjorde i denne tråd.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Ja..ja..Tommy..ved godt at du prøver at skade vort firma på alle mulige måder.

Jeg gider bestemt ikke debatere med dig. Har jo før set, hvad dine evner rækker til.

Jeg spørger offentligt ja.....men jeg sætter ikke navn på..og det må være i Economics interesse

at have nogle valide partnere, der kan deres kram i praksis og ikke kun på papiret.

Hej Peter,

Jeg prøver ikke at skade dit firma.

Det der falder mig for brystet er at du spørger offentligt i en tråd hvor der bedes om revisor hjælp og du selv er en direkte konkurrent til det firma, du stiller i usikkert lys.

Det svarer til at jeg begynder at så tvivl om et andet webfirma i en tråd, hvor nogen ønsker et tilbud på en hjemmesideløsning.

Jeg er muligvis blændet af min egen løftede pegefinger og i så fald beklager jeg.

Men slut herfra også, du er velkommen til at skrive til mig i PB hvis du har yderligere Peter.

Med venlig hilsen

Tommy 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Det lyder da kedeligt, at det er en dårlig oplevelse du har haft med en af vores eksterne konsulenter.

Mht. vores administratorliste står det alle bogholdere og revisorer frit for at oprette sig. Vi stoler på, at de har styr på det de laver, så ud over det registrerede CVR nummer, tjekker vi ikke yderligere op på dem.

Peter - Revisor:
Hvordan bliver disse konsulenter valideret?

De eksterne konsulenter er dog en anden sag. De kontakter os for at komme på listen, og herefter ringer vi op til dem og tager en snak om deres erfaringer med e-conomic. Ud fra den kammeratlige samtale vurderer vi så, om de skal på listen.

Hvis vi mod forventning oplever, at nogle af vores kunder har dårlige oplevelser med en af de eksterne konsulenter, tjekker vi selvfølgelig op på det. Vi ringer til den pågældende konsulent for at høre, hvad der kan være gået galt. Og hvis vi vurderer, at det er nødvendigt, vil konsulenten blive fjernet fra vores liste.

Jeg håber det var svar på dit spørgsmål.

Venlig hilsen

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)