Ja jeg kan godt se at jeg har misforstået det, det giver egentlig også bedre mening nu .
Ja god ide men kun at betale hvad vi mener de har krav på og så må vi se hvor det så ender, det vil jeg ihvertfald anbefale ham.
Men er der ikke nogen der har en mening dette, jeg at kunne eks gå ud til offentligheden med det nummer jeg mener de laver. Jeg mener da godt at jeg evt. kunne advare andre som måske også bliver udsat for dette.
Tror i der er Media interesse for dette? for de er jo trods alt blandt de førende portaler i Danmark
En forklaring på forskellen på kliks afregnet af "Portalen" og dit Google Analytics kan meget vel være, at "Portalen" har samarbejdspartnere der viser dine produkter og priser og genererer kliks til dit site. Hvis du så kigger i Google Analytics for at finde ud af hvor mange klik, du har fået fra dit samarbejde med "Portalen" og ikke medregner de klik der kommer fra "Portalens" samarbejdspartnere vil der være en naturligt forskel.
Regnestykket kunne se sådan ud:
Klik fra "Portalen": 2500
Klik fra "Portalens" samabrjdspartner nr. 1: 400
Klik fra "Portalens" samabrjdspartner nr. 2: 700
Klik fra "Portalens" samabrjdspartner nr. 3: 1400
Hvis "Portalen" er Kelkoo, kunne det tænkes, at dine produkter også blev vist på fx.