Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa! :-)
Findes der en online (gratis) funktion der kan holde øje med om det kommer nye sider frem om bestemte emner (ord-sammensætninger).
Jeg er interesseret i at blive opdateret hver gang nogle nævner et bestemt navn i et bestemt forum. Er dette mon muligt?
på forhånd tak
Mette

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 18:39
Hej Mette

Jeg mener at Google har en service hvor man får en email, når de indekserer en ny side med et bestemt ord. Der kan som mange ved dog gå ret lang tid fra nogen har skrevet indlægget til Google kommer forbi og indekserer siden, så der er en forsinkelse.

Hvis det er bestemte sider, kan du i princippet købe din egen søgemaskine, og så indeksere de pågældende sider løbende.

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:32
Hvis Du vil ha alle nyheder fra et bestemt forum (side), så skal Du oprette en såkaldt FEED til siden - læs RSS FEED READERS.

Held og lykke

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 20:02
Dato: 04-05-2007 18:39:06
Forfatter: Jesper Jørgensen
Hej Mette

Jeg mener at Google har en service hvor man får en email, når de indekserer en ny side med et bestemt ord. Der kan som mange ved dog gå ret lang tid fra nogen har skrevet indlægget til Google kommer forbi og indekserer siden, så der er en forsinkelse.

Hvis det er bestemte sider, kan du i princippet købe din egen søgemaskine, og så indeksere de pågældende sider løbende.

Jeg tror jeg vil prøve om jeg kan finde den google funktion. Det gør som sådan ikke noget at jeg ikke får besked inden for det første måneder hvor siden er online... Informationerne bliver ikke just forældet og det er heller ikke dagligt jeg lige kigger på det alligevel. Jeg er ved at opbygge et slægtstræ for min datter og så ville det være smart lige at blive informeret når andre nævnte nogle af forfædrene på deres hjemmesider :-)

Tak for tippet.. jeg vil søge på det :-)

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 20:04
Dato: 04-05-2007 19:32:12
Forfatter: TINA JONASEN
Hvis Du vil ha alle nyheder fra et bestemt forum (side), så skal Du oprette en såkaldt FEED til siden - læs RSS FEED READERS.
Held og lykke

Hvis man skal have disse rss-feeds så skal den enkelte side tilbyde rss ikke?
Kan man gå ind og katagorisere enkelte søgeord med sådan en rss? eller er det alle nyheder (som du skriver) man så får i sin RSS?

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 23:09
Ja du vælger selv hvilke søgeord du vil ha nyheds feeds om !

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 08:02
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)