Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har du forstand på ure?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude..

Nogle af jer som har forstand på ure vedr på kvalitet, har kiggede på denne her model her CLICK .. Men usikker på om jeg skal købe den? Nogle som har forstand på denne model eller nogle lignene?.. de skriver at " 18k gold plated " ??

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46670
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:25

Det vil jeg påstå - det er min hobby. Du kigger på en mandesmykke, som samtidigt, i alle fald i en periode kan vise tiden. Der er ingen kvalitet i hverken kasse eller værk - kina sager - forgyldt - som slides af - sikker bare 10 mikro tykt.

Taler du rigtige ure, vil rigtigt mange se efter mekaniske ure, håndoptræk eller automatik, medens kvartsure i det hele taget - med mindre vi taler om de helt dyre, mere ses som en udmærket måde at holde sig orienteret om tiden på. Kig gerne ind på vintageure.dk eller direkte urforum.dk

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Skrevet kl. 19:49

Hej igen.

Så det du siger er at denne ure, som jeg har kiggede på er fra kina af og ikke er gold plantede?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:35

Ja det er med 99,99% fra Kina eller andet i fjernøsten. Gold PLATED betyder FORGYLDT og det er givet et MEGET tyndt lag - det kunne teoritisk være mindre end 5 mikro - og diamanterne er glas - Det er hvad det ligner og jo også hedder - BLING - og koster jo ikke en herregård - lidt over 1000 kr - og det får man jo ikke et Schweizerur i massivt guld for Smile

vh

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Skrevet kl. 22:08

Hvilke prisklasse taler vi om før det er rigtig ure?? i denne ure klasse her..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:08

det kan man vist ikke svare klart på. Du kan jo få glimrende kvartsure - fra Seiko, selvom du måske ikke synes det lyder sexet til nogle få tusinde kroner, og du kan få mekaniske ure i fornuftig kvalitet fra ca 5000 kr - og du kan købe brugt - og spare ganske meget - fra nogle få tusinde kroner og op.

Du kan også købe til MEGET mere - f-eks med dine egne initialer AP (Audemar Piquet)

vh

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)