Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyder jeg med sprederhagl - SEO - Adsense

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle på amino

Jeg har i en længere periode tænkt på at starte en hjemmeside på et betalings webhotel med eget .dk domæne.

Adsense er dog også en af grundene til at jeg vil prøve og som demib har sagt så skal man ikke lave en hjemmeside under andres domæne.

http://www.demib.dk/website-domaene-126.html

Jeg har tænkt på at skrive om tips og tricks på min hjemmeside.

Rundt omkring har jeg læst at man skal finde sin målgruppe for det hjælper ikke at skyde med sprederhagl.

Men er det at skyde med sprederhagl at skrive om tips og tricks? Det emne kan jo godt have en stor målgruppe.

Har adsense svært ved at vide hvad den skal vise i sine reklamer?

Hvad omkring med SEO?

Jeg har tænkt mig at bruge wordpress til at skrive på min side.

Mvh

Kevin

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 19:19
Er der ikke nogen der kan hjælpe?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:02
Du skal nok præcisere dine spørgsmål lidt. De er så brede at det er svært at svare på :)
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 20:24
Ok, tak fordi du siger det!

Så prøver jeg igen :-):

Er emnet "tips og tricks" et for stort emne? Når man læser rundt omkring på nette om SEO siger de at man skal vælge en målgruppe man vil henvende sig til. Emnet tips og tricks kan jo både være til teenage mikkel på 13 år men også Hr. Jensen. på 30.

Når man skriver om tips og tricks kan det være mange ting, lige fra ftp opsætning til at fortælle om en cool hjemmeside. Vil google have svært ved at forstå hvad min side handler om?

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:36
Dato: 03-05-2007 20:24:17 Forfatter: Kevin

Når man skriver om tips og tricks kan det være mange ting, lige fra ftp opsætning til at fortælle om en cool hjemmeside. Vil google have svært ved at forstå hvad min side handler om?

De enkelte annoncer vil tilpasse sig indholdet på den enkelte side og hvis du har en side med tips og tricks om ferieboliger i Spanien så vil den vises annoncer om det emne og en anden om bil-tunning så vil annoncerne relatere sig til det. Det er dog en adsense-bot der analyserer dit indhold og derfor kan det godt være at den vil vise irelevante annoncer i forhold til indholdet det første stykke tid efter en artikel er oprettet. Adsense vil prøve at finde frem til et overordnet emne for din side og vise annoncer relateret til det emne som standard på nye sider eller hvis den ikke kan finde annoncer der matcher dit indhold på den enkelte side.

Håber det giver lidt mening :-)

/Martin

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 21:11
Dato: 03-05-2007 20:35:43 Forfatter: Martin Askhøj
Dato: 03-05-2007 20:24:17 Forfatter: Kevin

De enkelte annoncer vil tilpasse sig indholdet på den enkelte side og hvis du har en side med tips og tricks om ferieboliger i Spanien så vil den vises annoncer om det emne og en anden om bil-tunning så vil annoncerne relatere sig til det. Det er dog en adsense-bot der analyserer dit indhold og derfor kan det godt være at den vil vise irelevante annoncer i forhold til indholdet det første stykke tid efter en artikel er oprettet. Adsense vil prøve at finde frem til et overordnet emne for din side og vise annoncer relateret til det emne som standard på nye sider eller hvis den ikke kan finde annoncer der matcher dit indhold på den enkelte side.

Håber det giver lidt mening :-)

/Martin

Hej marin.

Tak for dit svar! Du skriver at i det første stykke tid kan adsense-botten godt vise irrelatere annoncer når man har skrevet en artikel. Hvad mener du med i det første stykke tid?

Mvh

Kevin

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:26
Dato: 03-05-2007 21:10:41 Forfatter: Kevin

Du skriver at i det første stykke tid kan adsense-botten godt vise irrelatere annoncer når man har skrevet en artikel. Hvad mener du med i det første stykke tid?

Alt afhængig af hvor høj Google prioritere din side vil dette stykke tid være kortere eller længere - hvis Google har siden rangeret som en vigtig side, så vil den besøge siden flere gange i timen og lede efter nyt indhold som der skal findes annoncer til, men hvis din side ikke har en høj stjerne hos Google så kan der gå dage.

/Martin A

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 23:49
Dato: 04-05-2007 09:25:55 Forfatter: Martin Askhøj
Dato: 03-05-2007 21:10:41 Forfatter: Kevin

Du skriver at i det første stykke tid kan adsense-botten godt vise irrelatere annoncer når man har skrevet en artikel. Hvad mener du med i det første stykke tid?

Alt afhængig af hvor høj Google prioritere din side vil dette stykke tid være kortere eller længere - hvis Google har siden rangeret som en vigtig side, så vil den besøge siden flere gange i timen og lede efter nyt indhold som der skal findes annoncer til, men hvis din side ikke har en høj stjerne hos Google så kan der gå dage.

/Martin A

Så du vil mene det er en fin ide med at starte en hjemmeside med tips og ticks?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)