Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Er der nogen der gider se på vores shop. Den har kørt et års tid, men Kan du finde det du leder efter?  Er det et must med alle forsk. kort?  Hvad er indstillingen til  E-mærket ? Det er en scannetløsning og vi synes selv det fungerer fint. 

Vil du ha´billig træbeskyttelse se her træbeskyttelse

Venlig hilsen

Erik

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:26
Hej kom nu.

Der må da være nogen der har en mening om denne shop.

mvh.

Erik

Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:58
Hej Erik

Jeg har hurtigt kigget på din side, uden at vide det store om maling, olie og andre af dine varer, virker det på mig som om du har et forholdvist stor udbud af forskellige produkter. Her, hvad navigationen angår synes jeg at din menu indeholder mange gode overskrifter, der gør der nemt og hurtigt at finde et givent produkt, hvilket er ekstremt vigtigt for de fleste kunder på nettet. Jeg vil dog (husk dette er min subjektive mening) anbefale dig, at du ændrer skrifttypen eller baggrundsfarven i menuen, eller på anden måde får den til at skille sig yderligere ud fra resten af dit ellers overskuelige site.

Altså, gør menuen anderledes end resten af sitetet, dette vil give bedre overblik over både informationerne på siden og dine punkter i menuen.

Mvh

Nicki

Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..

http://nhviid.blogspot.com/

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 10:48
Det bliver lige et kort melding inden jeg smutter ud af døren.

Synes faktisk din shop er meget pæn. Men synes samtidig at der har følgende problemer.

- Dit logo er skæmmende. Brug de 1000 kr. det koster at få en prof til at designe det. Evt slå det op herinde, der findes dygtige grafikere måske endda nogen der vil gøre det for noget maling.

- Jeg synes skrifttypen er for stor inden i midten.

- Topbanner - Meget godt, men måske flyt logoet herop

- Mere salg på forsiden

Mvh.

JEsper

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 12:46
Kære Esthers Erik!

Min allerførste tanke da jeg slog op på siden var "uha den gule farve, kan jeg ikke lide at se på og den får det til at ligne en discount butik" Hvis det er det i gerne vil signalerer er det jo perfekt. Og der vil sikker også være dem der ikke straks tænker på Netto og udsalg og ikke er enige med mig. Men jeg ville selv vælge en mindre skrigende gul farve - hvis overhovedet gul.

Den næste tanke jeg fik var "Flot topfoto - men det kan i få til at gøre endnu mere for jeres butik" Alle husene er jo ensfarvede og efter min mening farvemæssigt lidt kedelige - i sælger maling i spandevis og kan jeg se, ikke kun lys maling - i sælger maling i alverdens farver. Så hvorfor ikke få en til at lege i Photoshop, med fotografiet og lægge nogle forskellige farver på husene - få farverne lavet i nogle lidt gennemsigtige toner (ala træbeskyttelse) der passer til hinanden og landskabet. Det skal jo ikke skrige, bare give det lille ekstra pift.

Min sidste tanke "Det her virker som et gammelt og solidt firma - med en måske gammeldags form for service" Den tanke tiltaler mig meget - da service efter min bedste overbevisning er en mangelvarer og ikke noget man længere kan forvente at få.

Modtage min feedback, i den positive ånd den er skrevet i og held og lykke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)