Kære Esthers Erik!
Min allerførste tanke da jeg slog op på siden var "uha den gule farve, kan jeg ikke lide at se på og den får det til at ligne en discount butik" Hvis det er det i gerne vil signalerer er det jo perfekt. Og der vil sikker også være dem der ikke straks tænker på Netto og udsalg og ikke er enige med mig. Men jeg ville selv vælge en mindre skrigende gul farve - hvis overhovedet gul.
Den næste tanke jeg fik var "Flot topfoto - men det kan i få til at gøre endnu mere for jeres butik" Alle husene er jo ensfarvede og efter min mening farvemæssigt lidt kedelige - i sælger maling i spandevis og kan jeg se, ikke kun lys maling - i sælger maling i alverdens farver. Så hvorfor ikke få en til at lege i Photoshop, med fotografiet og lægge nogle forskellige farver på husene - få farverne lavet i nogle lidt gennemsigtige toner (ala træbeskyttelse) der passer til hinanden og landskabet. Det skal jo ikke skrige, bare give det lille ekstra pift.
Min sidste tanke "Det her virker som et gammelt og solidt firma - med en måske gammeldags form for service" Den tanke tiltaler mig meget - da service efter min bedste overbevisning er en mangelvarer og ikke noget man længere kan forvente at få.
Modtage min feedback, i den positive ånd den er skrevet i og held og lykke