Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Affiliate?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Henrik Bryld:
Her på amino må man ikke linke til affiliate, og det er i den forbindelse at tvivlen opstået.

Du må gerne linke til egne sider med affiliatelinks, men du må ikke smide et affiliatelink direkte i en tråd. Jeg tror ligeså meget, at det skyldes, at det kan trække ned i Googles vurdering af Amino, hvis der ligger affiliatelinks og flyder med "do-follow", men også fordi man ikke kan være neutral, hvis man anbefaler et produkt og henviser med et affiliatelink.

Jeg har netop linket til min egen side med et tilbud som jeg tror er meget interessant for mange her på amino, men det er belvet fjernet med en begrundelse om at det er affiliate. 
Derfor vil jeg gerne have præciseret hvad affiliate er 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:29

Henrik Bryld:

Nicolaj Thomasen:

Henrik Bryld:
Her på amino må man ikke linke til affiliate, og det er i den forbindelse at tvivlen opstået.

Du må gerne linke til egne sider med affiliatelinks, men du må ikke smide et affiliatelink direkte i en tråd. Jeg tror ligeså meget, at det skyldes, at det kan trække ned i Googles vurdering af Amino, hvis der ligger affiliatelinks og flyder med "do-follow", men også fordi man ikke kan være neutral, hvis man anbefaler et produkt og henviser med et affiliatelink.

Jeg har netop linket til min egen side med et tilbud som jeg tror er meget interessant for mange her på amino, men det er belvet fjernet med en begrundelse om at det er affiliate. 
Derfor vil jeg gerne have præciseret hvad affiliate er 

Det er helt sikkert en fejl fra den pågældende moderator. Det er affiliatelinks der ikke er tilladt, ikke affiliatemarketing.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:33

Nicolaj Thomasen:
Det er helt sikkert en fejl fra den pågældende moderator. Det er affiliatelinks der ikke er tilladt, ikke affiliatemarketing.

Derudover har det intet med affiliate at gøre, da det er et regulært salg. Dog med den forskel fra normale salg, at kunden ikke skal betale noget med det samme.

Så jeg er også sikker på at det er en fejl.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 21:37

Nicolaj Thomasen:
Linkede du til Skyline eller din egen hjemmeside?

til min egen hejmmeside, for vi opretter det manuelt hos Skyline

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Henrik.

Jeg har netop besvaret din privatbesked. Det er korrekt at man ikke må smide affiliatelinks ind på Amino. Det var mig der slettede dit indlæg udfra en anmeldelse, og hvis det alligevel ikke var et affiliatelink så beklager jeg meget. Jeg vil tage endnu et kig på linket.

Du er selvfølgelig velkommen til at oprette et nyt tilbud såfremt at de overholder Aminos regler.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:29

Hej Rune

Tak for det
Det drejer sig om mit indlæg her hvor jeg har et godt tilbud på Skyline bredbånd 

Ud fra debatten her er tilbuddet tilladt her på amino, fordi det er et produkt som jeg selv sælger.

vh
Henrik 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)