Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Takket vaere MLM.....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til alle jer i Danmark,
jeg bor paa Sicilien og har det rigtig godt.

Kom hertil i en autocamper sammen med min italienske kaerste. Vi fik lyst til at slaa os ned midt paa oeen i en lille landsby hvor vi begge aldrig havde vaeret. Der manglede bare to ting: penge og arbejde. Den 31. marts i blevet jeg kontaktet af en ven som tilboed mig at begynde med et ungt MLM firma.
Det gjorde jeg saa.
Har knoklet siden da og har nu et fantastisk team jeg arbejder sammen med. Har lejet et hus, koebt ny komputer, faaet adsl og sidder nu hverdag og kommuniker via Skype med hele verden.
Vi lever udelukkende af vores fortjeneste med MLM og er desuden startet et forrykt projekt sammen med de lokale (nu vores venner) om at lave Sicilien groen - pengene kommer fra MLM!!!
.
MLM VIRKER, den eneste forhindring er mig (dig) selv!

Startede emnet: Takket vaere MLM..... saa vi maaske kunne faa nogle aerlige succes historier lagt ind.

Beklager mit brogede udenlandsk danske (jydske), mangler ogsaa de tre sidste bogstaver i alfabetet paa mit keyboard.

Godt forum med en god aand i har faaet igang her,
mange hilsner fra Sicilien!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder rigtig godt og tillykke med det.
Fortæl hvem hvad hvor, det kunne jo være der var nogen der kunne lære noget nyt eller få nogle gode ider !!!
Hilsen
Hans Thygesen
 
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/15/2006 9:03:24 PM
Forfatter: Hans Iværksætter
Fortæl hvem hvad hvor, det kunne jo være der var nogen der kunne lære noget nyt eller få nogle gode ider !!!


Check hans link - det er såmænd bare SureBets - tidligere diskuteret i denne tråd: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=133
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,
hvis du vil vide mere saa maa du skrive til mig via email. I denne forum bliver man bare slagtet af folk der ikke ved hvad de snakker om.
Saadan er det jo naesten altid.
Havde haabet paa en fornuftig forum hvor man beriger hinanden - istedet for at angribe hinanden.
Har sjaeldent set lignende slagtearbejde, godt det forum blev fjernet.

min email adresse: admin@liveandplay.net
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)