|
Okay ja.. Har du nogen pris eksempler på det?
|
Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!
Okay ja.. Har du nogen pris eksempler på det? |
Vi har allerede modtaget mange gode og spændende mails, men vi er fortsat interesseret i at høre fra andre derude som skal af med varer. Vi er dog ikke interesseret i børnetøj i øjeblikket. |
Hej Søren Jeg arbejder for et handels firma som har mange "left over" produkter næsten inden for alle kategorier. Kan du ikke sende mig en mail...og jeg sender dig en liste over de varer vi har. Mvh. MTHH |
Hej Michael. Det lyder rigtig godt, jeg har sendt dig en mail. |
Jeg ligger inde med ca. 10.000 stk. øl-oplukkere som samtidig kan fungere som nøglering. Billeder kan mailes. skriv til jab.bp@hotmail.com for mere info. Mvh. Jakob |
Hej Søren Jeg har noget som måske kunne have interesse - store gaveæsker med militær legetøj til børn. Skriv hvis interesse De bedste hilsner Karina |
Jeg har følgende : 8838.lommeknive - kun 3,5 cm . lovlige - multifunktion.pdf 0268.gave-kikkert i blanke æsker.pdf Derudover ligger jeg inde med et parti brugskunst. Salgsværdi ca. 120.000,- sælges for kr. 18000,-
Kontakt mig på michael@zolgt.dk
NB:
- JA Jeppe - men skal du ikke feje for egen dør først - jeg har også sendt til dig, uden at du svarer..
|
Hej Jakob. Tak for din besked. Øl-oplukkere har dog umiddelbart ikke interesse. Men tak for tilbuddet. |
Hej Karina. Tak for din besked. Jeg ved ikke helt om det passer ind i vores koncept, men du må meget gerne sende billeder af legetøjet til: lavpris@hotmail.dk På forhånd tak. |